• cruZZe

de "största"

Pomeransen har faktiskt helt rätt. Det finns inga stöd för att män från olika världsdelar har olika stora. Det fanns avvikelser som påvisade att ett visst afrikanskt begränsat område hade något större och viss asiatisk del mindre. Utöver dessa två väldigt begränsade områden (det var inte hela afrika och asien nej) var måtten likvärdiga världen över. Själv skiter jag eg i vilket, men pratar man fakta ska man veta vad man pratar om och det gör folk sällan här inne

• cruZZe

Ja och Ron Jeremy har en kuk som är ganska exakt 24.5cm lång. Så kom igen när ni hittat en som är större och framförallt grövre.

• cruZZe

Tilläggas bör att RJ har inte alltid varit fet. Han var vältränad i yngre dagar och har onekligen varit en av de store i porrvärlden. Men jag håller fortf med pomeransen, trolla fam en kuk som är grövre än 31cm och jag ska naken springandes genom hufvudstadens gator applådera er.

• cruZZe

Jia: Det är ingen som sagt att snoppar över 20cm inte finns. De är bara ovanliga. I alla delar av världen. Däremot finns det helt enkelt ingen som har 31cm i omkrets, oavsett vad din personliga erfarenhet.

• cruZZe

All muskler är töjbara = sant, men till en viss gräns.
    Ett gumiband är töjbart = sant, men också till en viss gräns.

Vare sig man leker med en gummisnodd eller i detta fallet en vagina och töjer den tillräckligt mycket och ofta återgår den mindre och mindre till sin ursprungliga form. Kallas fysik och både muskler och gummiband (som exempel) tål elastisk deformation väldigt bra. Dock skulle jag vilja hävda att när man börjar föra in 23cm grova föremål (eller däromkring) lite titt som tätt så blir det till slut plastisk deformation. Musklerna återgår alltså inte längre till ursprungsstorlek.

Nu tillbaka till tråden lite

Det finns bevisligen de som får in oerhört stora objekt i sina muttor (sök på nätet). Men se gärna hur de ser ut mellan benen också, läg mysfaktor på dessa tjejer/kvinnor.

Kukstorlek kan debatteras i oändlighet men faktum är att en extremt liten procent av jordens befolkning har kukar på över 20cm i längd. Nu orkar jag inte sätta mig och räkna på antalet män mellan 18 och 50 i Sverige och få fram antalet som troligtvis har över 20cm. Men bara lite snabb tankegång gör att man kan räkna ut med tummen och pekfingret att så gott som alla florerar på FL. Om vi då funderar en liten stund över sannolikheten för det så upptäcker vi snart att det knappast är troligt.

Jag säger inte att det inte finns kukar på låt säga 25-30cm långa men de borde enligt statistik (statistik ljuger inte) vara så sällsynta så max en av dem borde finnas i detta land. Om vi då tar grovleken som diskuterades vilket var 21cm och är ännu mer sällsynt så finner jag det helt otroligt att någon är skulle träffat på fler än en sådan, om ens en. Jag har sett en beskärd del av porr i mina dagar, jag har duschat på offentliga ställen många ggr. Man kan kanske säga att jag totalt sett flera tusen kukar. Man har sett allt från djävligt stora till djävligt små, men jag har ALDRIG sett någonting som är exempelvis 30cm långt och/eller 21cm grovt. Jag har dock sett kvinnor (obskyra länkar på nätet) som får i sig allt från 2-3 händer till 2L petflaskor.

Vad vill jag ha sagt med detta långrandiga inlägg? Jo helt enkelt att enorma kukar finns men dom är så sällsynta att det är uteslutet att så många i denna tråd har varit med om dem.

Mvh. Magnus som är utrustad någon mm över medel och utan penisavund el dyl.

• cruZZe

Jia: Om du inte ser skillnaden mellan att föda låt oss säga 3st barn under ditt liv och att stoppa in 21cm grova saker några ggr i veckan så står jag stum av häpnad. Se mitt inlägg. All materia som klarar elastisk deformation vare sig det är muskler, gummiband etc har en gräns för när det övergår mer och mer till plastisk deformation. Exakt vart den gränsen går för slidmuskler vet jag inte men slidan är inte byggd för att klara dessa påfrestningar.

• cruZZe

Jag drar mig ur debatten med konstaterandet att okunskap är inte bara farligt, det är djävligt enerverande också.

• cruZZe

Average penis size
    In the following you will find statistics and analysis about average penis sizes.
    The human genitalia are remarkably large compared to other primates. Nevertheless the average size of the human penis has been a subject of great interest and concern through ages. This has led to many myths and misunderstanding regarding the average penis size, related to human races, different body parts of the human being which indicates the size of the penis and so forth.

This text summits the scientific results and data which have been gathered through the latest 60 years especially the results from The Kinsey Institute at Indiana University.

The average length of the penis
    After a lot of different investigations it has been shown there is a tendency for men to exaggerate their erect penis size when they measure it themselves in privacy. On the other hand it can cause some difficulties for men to get an absolute erect penis under more clinical circumstances, thus the erect length of the penis will be smaller than in a more private environment.

The most reliable results of the average penis size are listed below:

A study published in the September 1996 Journal of Urology concluded that average erect length was 5 inches (12.9 cm). (Measured by staff).[4]
    A UCSF study by Wessells et.al. published in 1996 found an average of 5.1 inches (13.0 cm). (Measured by researchers)
    A study by a Brazilian urologist found an average of 5.7 inches (14.5 cm). (Measured by researchers)
    A German study in 1996 also reported an average of 5.7 inches (14.5 cm). (Measured by researchers)
    A study conducted by LifeStyles Condoms during 2001 Spring Break in Cancún found an average of 5.9 inches (15.0 cm). (Measured by staff)
    (Data: Wikipedia)

The average circumference of the penis
    According to the results above the same difficulties in getting sound and undisputable results are present. Nevertheless the statistics beneath gives a reliable overview of the average circumference of the penis.

An UCSF study by Wessells et.al. published in 1996 found an average of 4.9 inches (12.4 cm). (Measured by researchers)[4]
    A study by a Brazilian urologist found an average of 4.7 inches (11.9 cm). (Measured by researchers)
    A study conducted by LifeStyles Condoms during 2001 Spring Break in Cancún found an average of 5.0 inches (12.7 cm). (Measured by researchers)
    (Data: Wikipedia)

Flaccid length
    The average flaccid length of a male penis is about 2.7 inches. The flaccid length is no reliable indication of the size of the erect penis. But many studies have shown that during an erection, the average increase in penis size is 197.9%. However, for men whose flaccid penis measured 80 mm (3.1") or less, the increase was 263.2%, compared to 165.3% for those greater than this length (p

Svar på tråden de "största"