• Agni

de "största"

pomeransen skrev 2007-05-29 09:45:23 följande:
    Nog är det så, nog är det så…

Du är nog en av dom grymmaste jag sett här på FL

men när ska du ge upp och inse att ALLA tjejer här på FL har killar med bamsedasar?? Dom ger sig inte och dom hävdar i tråd efter tråd att deras killar har MINST 20 cm. Så en annan är väl annorlunda lottad. Om vi snittar att jag legat med runt 50 st, så är ingen ens i närheten av dessa mastodontkukar som det pratas om här. Jo en av dom en mörkhyad... men vi vet väl vad som säger om mörka män
    Men hursomhelst, 1/50 är det... bra statistik det .
    Min sambo, och ja jag blottar han här på FL nu men han har 18 cm och 16 i omkrets....det är den näst största jag har träffat på. Tycker emellanåt att den är för stor och har problem med vissa ställningar.
    Men ack så fel jag har...han är ju liiiten i jämförelese med alla FL.tjejers killar

Och en som inte börjar få ont i dom centimetrarna kanske ska kolla upp hur fladdrig man själv är där nere

Lovas mamma
  • Agni
    Häxan Jia skrev 2007-05-29 14:43:55 följande:
    Japp, de är iaf jag övertygad om eller en hemlig enäggstvilling då
    Nej du Häxan jag tror att det är Jonah himself
    Lovas mamma
  • Agni
    Anonym (Love BIG!!) skrev 2007-05-29 22:06:30 följande:
    Agni:Hmm fladdriga där nere? Vet du inte att en slida är tänjbar och anpassningsbar? Du har ju fött barn, inte är du lika stor där nere nu som du var när barnet passerade eller? Nää, tänkte väl det. Jag älskar stora kukar, inte för att jag är slapp utan för att jag vill att det ska kännas ordentligt.. Visst kan det göra ont men då får vi använda glidmedel. Sextokig: Go GIRL!

Vem sa att jag inte gillar stora kukar?

Jaa får man inte ont av 25 centimetrar och grova som Cola burkar så ska man nog tänka över sina muskler där nere

Lovas mamma
  • Agni
    cruZZe skrev 2007-05-31 08:40:45 följande:
    All muskler är töjbara = sant, men till en viss gräns.Ett gumiband är töjbart = sant, men också till en viss gräns. Vare sig man leker med en gummisnodd eller i detta fallet en vagina och töjer den tillräckligt mycket och ofta återgår den mindre och mindre till sin ursprungliga form. Kallas fysik och både muskler och gummiband (som exempel) tål elastisk deformation väldigt bra. Dock skulle jag vilja hävda att när man börjar föra in 23cm grova föremål (eller däromkring) lite titt som tätt så blir det till slut plastisk deformation. Musklerna återgår alltså inte längre till ursprungsstorlek. Nu tillbaka till tråden lite Det finns bevisligen de som får in oerhört stora objekt i sina muttor (sök på nätet). Men se gärna hur de ser ut mellan benen också, läg mysfaktor på dessa tjejer/kvinnor. Kukstorlek kan debatteras i oändlighet men faktum är att en extremt liten procent av jordens befolkning har kukar på över 20cm i längd. Nu orkar jag inte sätta mig och räkna på antalet män mellan 18 och 50 i Sverige och få fram antalet som troligtvis har över 20cm. Men bara lite snabb tankegång gör att man kan räkna ut med tummen och pekfingret att så gott som alla florerar på FL. Om vi då funderar en liten stund över sannolikheten för det så upptäcker vi snart att det knappast är troligt.Jag säger inte att det inte finns kukar på låt säga 25-30cm långa men de borde enligt statistik (statistik ljuger inte) vara så sällsynta så max en av dem borde finnas i detta land. Om vi då tar grovleken som diskuterades vilket var 21cm och är ännu mer sällsynt så finner jag det helt otroligt att någon är skulle träffat på fler än en sådan, om ens en. Jag har sett en beskärd del av porr i mina dagar, jag har duschat på offentliga ställen många ggr. Man kan kanske säga att jag totalt sett flera tusen kukar. Man har sett allt från djävligt stora till djävligt små, men jag har ALDRIG sett någonting som är exempelvis 30cm långt och/eller 21cm grovt. Jag har dock sett kvinnor (obskyra länkar på nätet) som får i sig allt från 2-3 händer till 2L petflaskor.Vad vill jag ha sagt med detta långrandiga inlägg? Jo helt enkelt att enorma kukar finns men dom är så sällsynta att det är uteslutet att så många i denna tråd har varit med om dem.Mvh. Magnus som är utrustad någon mm över medel och utan penisavund el dyl.
    HALLELUJA!!! Nån med hjärnkapacitet nog att det är värt att läsa inlägget wiiiii
    Lovas mamma
Svar på tråden de "största"