Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

de "största"

Anonym skrev 2007-05-14 14:01:06 följande:
    Min sambos snopp står upp till magen (naveln) när han sitter. Men det är ett ganska luddigt mått! Karln i fråga är strax över 180 cm och har vid ett "normal-stånd" en längd på 17,5 cm. Klämmer man ordentligt kan man få den någon/några cm längre. Vad säger du om det, ärade kukstorleksguru? Men ärligt talat. Vem fan kan tänka sej en kuk upp till bröstvårtorna???
    Hmm de där är väl medel penisen i norden????? eller nåja 5 mm längre än medle men spela roll liksom... För mig är de iaf en högst normal stor snopp
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-05-14 16:48:45 följande:
    Häxan: Ja, jag tror att den är ganska "normal". Men man vet ju inte fören gurun har talat!
    hehe sant... De var bara en tanke som slog mig...
  • Häxan Jia
    plast killen skrev 2007-05-14 16:31:51 följande:
    vilket drag de blev på denna tråd... ang ölburk så såg jag ett repotage för ett par år sen om en klubb för killar med jatte kukar och en kille sa att hans var som 2 33cl colaburkar på varandra i längd och samma diameter som burken... jo så visst finns de rediga doningar där ute..
    De finns killar med snoppar som pringels burkar oxå, så det så!
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 16:54:59 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 16:46:04 följande: 17 cm medel??? Vad hämtar du de siffrorna från? Nä, om du samlar 100 slumpvis utvalda män och tvingar dem att ta av sig brallorna har cirka 85 stycken mindre än så.
    Hmm då är väl min hemkommun de stora snopparnas tillhåll då, kanske nått med den genetiska inavels massa här

Fast min sambo kommer inte från kommunen och har ändå större snopp än det som jag anser är medel
  • Häxan Jia
    plast killen skrev 2007-05-14 16:31:51 följande:
    vilket drag de blev på denna tråd... ang ölburk så såg jag ett repotage för ett par år sen om en klubb för killar med jatte kukar och en kille sa att hans var som 2 33cl colaburkar på varandra i längd och samma diameter som burken... jo så visst finns de rediga doningar där ute..
    De finns en kille från FL som är med där... Minns inte namnet eller så kanske han var anonym, men iaf så skrev han namnet på klubben och kriterierna för att komma in oxå i en annan snopptråd..
  • Häxan Jia
    Anonym (g) skrev 2007-05-14 16:56:29 följande:
    Anonym (tjej): ja, fast det är mitt ex.Ingen vill tro på mig. Lite synd om mig. Inte så roligt att känna sig som en lögnare.Skulle aldrig lägga ut nakenbilder på folk. Det är inte bara sjukt utan också olagligt.
    Jag tror dig oxå... Helt menlöst att sitta och ljuga om snoppar liksom... Bara så tröttsamt att så många säger emot än hela tiden....
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 12:14:28 följande:
    Anonym (aj) skrev 2007-05-14 11:54:55 följande: Ha, min favoritsport: storleksbedömning! Egentligen behöver man veta mer om hur lång han är osv., men utifrån din beskrivning är det inte omöjligt att han hade kring 20 (den når lite högre upp på kroppen när man sitter än när man står). Det är en maffig dase det. Omkretsen: beror på hur stora dina händer är, men när jag gör en ring av tummen och pekfingret så att de precis når varandra är den cirka 14 cm i omkrets. Sen är du tjej och har kanske något mindre händer, men kring 15 kan man väl tippa på, kanske något mindre.Båda de måtten är kring en på hundra.Och nej, det är inte omöjligt med storkukade killar. Men en kille som har 25 cm är inte storkukad utan GIGANTISKT JÄVLA DINOSAURIESTOR. Och så sällsynt att de allra allra allra flesta människor i världen aldrig ens går förbi någon så välhängd på gatan.18 cm är statistiskt stor (1 på 10), och för de flesta även visuellt rejäl. 20 cm är större än många någonsin träffar på i verkliga livet, och när man pratar om STOOOR är det nog i den regionen man rör sig. De flesta porrstjärnor är kring 18–20, sedan finns en handfull som är ännu något större, men uppåt 23, 24 finns det försvinnande få som håller för en närmare granskning.Fan vilken sjuk hobby jag har. Kukstorlek!

Jag har samma hobby som dig, men min personli´ga erfarenhet av kukar säger annat..... Nämligen att snoppar mellan 18-21 inte är så himlans ovanligt.... Jag har även sett större än så min sambo inkluderad....

Jag vet dessutom att min hobby är sjuk och de kan jag leva med, men jag facineras av snoppar och ibland även personen snoppen sitter på

• Häxan Jia
    lollisen skrev 2007-05-14 17:19:17 följande:
    En kille jag var ihop med har en penis på 25 cm. Det var inte så trevligt, för det var svårt att hitta ställningar för att det inte skulle göra ont. Och en sak till, det finns visst killar i Sverige med en penis som har omkretsen 20-25cm, såg en dokumentär om det. Han berättade att han hade svårt att få sex, eftersom tjejer blev skrämda av hans paket, den var stoooor... Han ser detta som ett problem att den är så stor, dels för att det är svårt att få full erektion och för att det gör ont för tjejer/ svårt att hitta ställningar.
    Nej du får inte skriva sånt.... enligt de smarta i denna tråden så är det där rena lögner, trots att vi är flera stycken som säger tvärtom
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 17:24:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 17:14:43 följande: Och jag antar att du bygger dina observationer på ett underlag som går att jämföra med de många, många kliniska undersökningar som gång på gång bekräftar mina siffror? Det vill säga 300, 500, 700, 1500, 3000 män?
    Jag bygger det hela på den erfarenhet jag har, alltså de snoppar jag mött, sett och känt

Även genom samtal med personer såsom via nätet, där bild bevis skickats tex till min mobil osv.... Även på de dokumentärer man sett...
    De är kanonbra med kliniska undersökningar och statestik i all ära... det är bara så sällan de stämmer med verligheten vi alla lever i

Nix inga 300 män här inte men jag kan återkomma med närmare besked den dagen om du vill?
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:30:19 följande:
    Nej men jag har studerat statistiken från ett otal undersökningsr om penisstorlek (det finns en hel del sådana). Vad har du för bevis att det existerar en kuk med 21 cm omkrets? Ett anonymt inlägg på familjeliv.se, eller har du sett någon i verkligheten, som en ölburk? Var lite realistisk nu.
    Hmm nu undrar jag bara om du har motsatta bevis??? Vart hittar vi andra din statestik???
    Det finns stora snoppar och det får du väl vackert acceptera även om du inte tillhör skaran av män som innehar en sådan.
Svar på tråden de "största"