Inlägg från: pomeransen |Visa alla inlägg
  • pomeransen

de "största"

Anonym (aj) skrev 2007-05-14 11:54:55 följande:

Längden har jag ingen aning om (mätte aldrig) men när han satt och kuken stod, så gick den upp till hans revben. Och jag nådde inte runt med handen (jag är lång och har ganska stora händer). Och nej det gick inte att ha sex med honom.pomeransen, bara för att det är jävligt ovanligt med storkukade killar innebär det väl inte att det är helt omöjligt?
    Ha, min favoritsport: storleksbedömning! Egentligen behöver man veta mer om hur lång han är osv., men utifrån din beskrivning är det inte omöjligt att han hade kring 20 (den når lite högre upp på kroppen när man sitter än när man står). Det är en maffig dase det. Omkretsen: beror på hur stora dina händer är, men när jag gör en ring av tummen och pekfingret så att de precis når varandra är den cirka 14 cm i omkrets. Sen är du tjej och har kanske något mindre händer, men kring 15 kan man väl tippa på, kanske något mindre.

Båda de måtten är kring en på hundra.

Och nej, det är inte omöjligt med storkukade killar. Men en kille som har 25 cm är inte storkukad utan GIGANTISKT JÄVLA DINOSAURIESTOR. Och så sällsynt att de allra allra allra flesta människor i världen aldrig ens går förbi någon så välhängd på gatan.

18 cm är statistiskt stor (1 på 10), och för de flesta även visuellt rejäl. 20 cm är större än många någonsin träffar på i verkliga livet, och när man pratar om STOOOR är det nog i den regionen man rör sig. De flesta porrstjärnor är kring 18?20, sedan finns en handfull som är ännu något större, men uppåt 23, 24 finns det försvinnande få som håller för en närmare granskning.

Fan vilken sjuk hobby jag har. Kukstorlek!
  • pomeransen

Nu vill jag se ölburken!!!

• pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-14 13:26:40 följande:

pomeransen: jag har mätt mitt ex och den är som en ölburk. That's it. Du kan dra din statistik i flera år men det hjälper inte. Jag har mätt och jag vet hur grov den är.
    I de kliniska storleksundersökningarna är allt över 17 cm så sällsynt att det inte är statistiskt mätbart.

Du hävdar en omkrets som överstiger den gränsen med 4 cm.

Då ska man komma ihåg att en centimeters skillnad i omkrets är en STOR skillnad. Det funkar nämligen annorlunda än längd.

Skillnaden mellan en penis på 16x14 (längd x omkrets) och en på 17x14 är försumbar. Medan skillnaden mellan en penis på 16x14 och en på 16x15 är väldigt tydlig, eftersom volymen ökar med hela penisens längd för varje centimeters ökning i omkrets.

En penis som är 21 cm i omkrets har en sådan enorm volym att den knappast går att använda till någonting. Ett proportionellt ollon skulle vara som en tennisboll.

Som sagt: Shane Diesel, porrskådisen med den förmodligen fetaste kuken, har en omkrets på 18 cm. Ditt ex, säger du, har 3 CM TJOCKARE!

Det är inte en kuk. Det är ett handikapp.
  • pomeransen

Men om du har en bild så tycker jag du kan lägga upp den. Ditt ex misstycker säkert inte, det är ju intressant för honom också att tysta tvivlarna. Jag vill se ölburken!

• pomeransen
    Anonym skrev 2007-05-14 14:01:06 följande:
    Min sambos snopp står upp till magen (naveln) när han sitter. Men det är ett ganska luddigt mått! Karln i fråga är strax över 180 cm och har vid ett "normal-stånd" en längd på 17,5 cm. Klämmer man ordentligt kan man få den någon/några cm längre. Vad säger du om det, ärade kukstorleksguru? Men ärligt talat. Vem fan kan tänka sej en kuk upp till bröstvårtorna???
    Exakt, det finns en massa knep om man vill få den att verka större. (Finns dock ingen anledning när man har 17,5, som är ganska stort både statistiskt, visuellt och funktionellt, samtidigt som man fortfarande kan ösa på bra i de flesta ställningar.) Man kan klämma och huka och använda smarta bildvinklar så att en helt vanlig pillesnopp ser ut som värsta monstret. Lite kuriosa: även om porrskådisar är ovilliga att låta mäta sina könsorgan går det alltid att få tag på uppgifter om deras kroppslängd (via passregister o dyl). Och det har visat sig att medellängden är betydligt kortare än för övriga befolkningen, både bland de kvinnliga och manliga porrskådisarna.

De har alltså inte bara stora organ. De är samtidigt småväxta, vilket gör att könen ser ännu större ut.
  • pomeransen

Bira, bira, bira, bärs, bärs, BÄRS!!!

• pomeransen

Anonym (Kille) skrev 2007-05-14 16:37:18 följande:

En bekants tjejer hade problem, de kunde inte suga av honom, det var visst stört omöjligt att få in mer än toppen av ollonet i munnen. Visst, den såg väl stor ut när man duschade och så med killen men enligt vittnessagor var den inte av denna jord. Dessutom ska man visst kunna spruta enormt långt med stor k*k. Och hårt, samma bekant fick inte spruta sin flickvän i munnen pga trycket han hade i laddningen. Myt?
    Problem med att få in den i munnen i samband med avsugning börjar uppträda redan kring 15 cm omkrets.

Och en ölburk är som sagt 21 cm runtom.

Det där med att större sprutar längre och hårdare är en myt, ja.
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-14 16:46:04 följande:

Hmm de där är väl medel penisen i norden????? eller nåja 5 mm längre än medle men spela roll liksom... För mig är de iaf en högst normal stor snopp
    17 cm medel??? Vad hämtar du de siffrorna från? Nä, om du samlar 100 slumpvis utvalda män och tvingar dem att ta av sig brallorna har cirka 85 stycken mindre än så.
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-14 17:14:43 följande:

Jag har samma hobby som dig, men min personli´ga erfarenhet av kukar säger annat..... Nämligen att snoppar mellan 18-21 inte är så himlans ovanligt.... Jag har även sett större än så min sambo inkluderad....Jag vet dessutom att min hobby är sjuk och de kan jag leva med, men jag facineras av snoppar och ibland även personen snoppen sitter på
    Och jag antar att du bygger dina observationer på ett underlag som går att jämföra med de många, många kliniska undersökningar som gång på gång bekräftar mina siffror? Det vill säga 300, 500, 700, 1500, 3000 män?
  • pomeransen

Storleksdrottningar: om ni söker bland mina tidigare inlägg hittar ni ett OTAL länkar till seriösa undersökningar. Så slipper ni anstränga er.

Frågan är var era källor är.

Svar på tråden de "största"