Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

de "största"

Anonym (okidoks) skrev 2007-05-14 18:39:14 följande:

Jag har en killkompis som är lite sugen på att ha sex med mig och jag kan ju erkänna att jag är sugen på honom med, men vart fasen ska han få plats! 29,5x18 liksom.. Visst är man som tjej töjbar, men min största dildo är 20x15 och bara den har jag besvär med.
    Och hans kukmått var något ni diskuterade lite casual över en kopp grönt thé eller?
  • Anonym (man)
    lollisen skrev 2007-05-14 18:33:48 följande:
    Kolla på en porrfilm med John holmes vettja!
    Jajamän, John Holmes, världens mest kända jättekuk. Den var enligt honom själv 25 cm, dvs något som är vardagsmat för de flesta tjejer här på forumet...
  • Anonym (man)
    lollisen skrev 2007-05-14 21:39:16 följande:
    KLart det ligger åt det extrema kanske, men om du mäter runt handleden, så ser du att det inte är sjukt brett iallafall. Just när man räknar omkrets så låter det mer än vad det är i cm..Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 21:37:42 följande:Jag har hakat upp mig på 21 cm i omkrets. Vad ligger medelomkretsen på egentligen? 21 cm i omkrets är, som jag skrev tidigare, gigantiskt.
    Är det inte bättre då att ta en ölburk sm faktiskt har just måttet 21 cm.

Lollisen, ingen påstår att det inte finns folk som har 20 eller tom 25 cm i världen och i Sverige, men du behöver bara titta i denna tråd så har du hittat en så stor koncentration av jättekukar som folk har sett eller haft i sig att vemsomhelst med lite hum om sannolikhetslära och statistik förstår att det helt enkelt inte är möjligt att alla talar sanning. Jag påstår dessutom forfarande att medan det faktiskt är troligt att det existerar någon på FL som har en respektive med +25 cm i längd så är det helt enkelt löjligt att tro att det finns någon med 21 cm i omkrets. Studera tabellerna i Kinseyrapporten så ser du at de _slutar_ vid lite drygt 17 cm i omkrets och där hittar vi 0,1% av alla män. Överfört på den svenska populationen mellan 18-65 så betyder det 3000 män med en omkrets på 17 cm. Det är alltså 3000 av 3 miljoner som har en omkrets som är 17 cm, som jämförelse kan man säga att 2 250 000 män har en omkrets mellan 11,5 och 14 cm. Så brant går kurvan alltså ner. 3000 stycken av 3 miljoner har alltså 17 cm i omkrets och därutöver så finns ingen statistik , hur mycket tror du då den sjunker om vi lägger på ytterligare 4cm i omkrets? Det finns ingen på detta forum som har sett en kuk med 21 cm omkrets för det finns inte.
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande:

Som sagt jag tror inte ett skit på statestik,
    Varför då?
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-17 09:57:24 följande:

Anonym (man) skrev 2007-05-16 20:26:59 följande: Häxan Jia skrev 2007-05-16 19:53:13 följande: Varför då?För att jag så sällan upplever dess statiska undersökningar har så mycket gemensamt med den verklighet som jag lever i. Är det svar nog?
    Men ändå presenterar du ett statistiskt underlag när du säger att enligt din erfarenhet så är snittet 18-20 cm. Tror du på den statistiken?

Du verkar inte riktigt förstå att statistik är en vetenskap. Tror du man medevetet valt 1000 män men små snoppar och valt bort sådana med större organ för att få ett lägre snitt? Vad, exakt, menar du att blir fel om man frågar 10000 slumpvis utvalda män om deras penisstorlek och därefter tar snittet?
  • Anonym (man)

Då får jag helt enkelt upprepa frågan. Hur menar du att det blir fel om man tar 10000 slumpvis utvalda män och mäter deras kukar för att sedan räkna ut ett medel?

• Anonym (man)

Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:11:52 följande:

VEM mäter de 1000 statistikkukarna?
    Jag tror att man frågat männen och så har de mätt själva.

Hur tror du resultatet skiljer sig om man frågar 10000 män om deras storlek eller om undersökningsledaren mäter själv?
  • Anonym (man)

Ok, om vi antar att man frågar 10000 män om deras storlek (den vanligaste metoden i de undersökningar som gjorts) och därefter räknar ut ett snitt. Sedan tar man samma 10000 män och mäter deras kukar på ett vetenskapligt korrekt sätt för att därpå räkna ut snittet igen. Vilket snitt tror ni då blir högst?

• Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-17 11:20:16 följande:

Vad är det du inte förstår egentligen? Att människor tänker, tycker och tror på olika saker??
    Statistik är inte att "tro".
  • Anonym (man)

Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:32:57 följande:

Man kan inte alltid lita på statistik. Står man med ena foten på en varm spisplatta och den andra i en balja med is, har man det i genomsnitt ganska skönt...
    Du vet alltså att du har fel men försöker skoja bort det med ett helt ovidkommande inlägg?
Svar på tråden de "största"