lollisen skrev 2007-05-14 21:39:16 följande:
KLart det ligger åt det extrema kanske, men om du mäter runt handleden, så ser du att det inte är sjukt brett iallafall. Just när man räknar omkrets så låter det mer än vad det är i cm..Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 21:37:42 följande:Jag har hakat upp mig på 21 cm i omkrets. Vad ligger medelomkretsen på egentligen? 21 cm i omkrets är, som jag skrev tidigare, gigantiskt.
Är det inte bättre då att ta en ölburk sm faktiskt har just måttet 21 cm.
Lollisen, ingen påstår att det inte finns folk som har 20 eller tom 25 cm i världen och i Sverige, men du behöver bara titta i denna tråd så har du hittat en så stor koncentration av jättekukar som folk har sett eller haft i sig att vemsomhelst med lite hum om sannolikhetslära och statistik förstår att det helt enkelt inte är möjligt att alla talar sanning. Jag påstår dessutom forfarande att medan det faktiskt är troligt att det existerar någon på FL som har en respektive med +25 cm i längd så är det helt enkelt löjligt att tro att det finns någon med 21 cm i omkrets. Studera tabellerna i Kinseyrapporten så ser du at de _slutar_ vid lite drygt 17 cm i omkrets och där hittar vi 0,1% av alla män. Överfört på den svenska populationen mellan 18-65 så betyder det 3000 män med en omkrets på 17 cm. Det är alltså 3000 av 3 miljoner som har en omkrets som är 17 cm, som jämförelse kan man säga att 2 250 000 män har en omkrets mellan 11,5 och 14 cm. Så brant går kurvan alltså ner. 3000 stycken av 3 miljoner har alltså 17 cm i omkrets och därutöver så finns ingen statistik , hur mycket tror du då den sjunker om vi lägger på ytterligare 4cm i omkrets? Det finns ingen på detta forum som har sett en kuk med 21 cm omkrets för det finns inte.