Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

de "största"

Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:35:36 följande:
    Google är din vän
    Eftersom det uppenbarligen är din vän så kan du ju guida oss nyfikna direkt till dina källor, det vore ju det smartaste.. Du kan ju dom utantill och borde då således ha koll på adressen också????
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia

Han som idag har världens största snopp har om jag inte minns fel 37 cm....

Såg en dokumentär om just stora snoppar som han var med i...

• Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 20:10:25 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 20:06:37 följande: Jonah Falcon avhandlades tidigare i tråden. Han uppger att han har 34 cm, men det knepiga är att trots att det dräller av nakenbilder på honom finns det ingen där han mätes eller mäts. Problemet är också att det bara finns halvslaka bilder på honom, så det är mkt svårt att avgöra trovärdigheten.
    Ja 34 var de kanske, som sagt var inte helt hundra på måttet

Nja att den bara är halvslak e väl kankse inte så konstigt i sig, då de måste vara lite svårt att få den att orka stå Jag minns att han själv förklarade i den där rullen att han ofta var lite nervös när andra skulle mäta eller något liknande...
  • Häxan Jia
    Busetras skrev 2007-05-14 22:43:33 följande:
    *får jag pris nu ? *asg
    hehe kuliga rekord ändå, fastnade helt där en bra stund
  • Häxan Jia
    TaSSin skrev 2007-05-15 10:54:29 följande:
    Jo men jag mäter makens ibland...mest för att han fått för sig att han krymper, jag måste ju övertyga honom om motsatsen haha...men han är alltid 21x16
    *fniss* ja se karlar...
  • Häxan Jia
    Anonym (g) skrev 2007-05-15 16:02:15 följande:
    Nu blir jag galen på den här tråden.Såhär är det: jag har haft sex med 53 män. 52 av dem har haft normalstora kukar.1 har haft en jävligt grov. Hur svårt kan det vara att förstå? Varför insinuerar ni hela tiden att jag ljuger?
    Jag tror dom gör det för att inget någonsin kan vara annorlund än statestiken enligt vissas sätt att se på saken. Inget kan någonsin vara utanför deras egna ramar oavsett om det gäller kunskapsmässig och teoretisk eller egna erfarenheter. Så är det bara för vissa människor och vi andra kan väl inte mer än att beklaga deras tråga synsätt helt enkelt.
  • Häxan Jia
    Anonym (g) skrev 2007-05-15 16:17:19 följande:
    Häxan Jia: så är det kanske men jag blir så trött på att bli kallad lögnare hela tiden.
    Jag kan förstå det, men bara skit i dom... Vi som sett fler än en penis vet att de du skriver är sant. Alla vi kan ju inte vara helt blinda iaf
  • Häxan Jia
    Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 18:24:29 följande:
    Anonym (tjej), du bortser från mitt andra alternativ: felaktig mätning. Eller för den delen att tjejen inte mätt själv utan litat på vad killen har sagt.

Hmm för de mesta motangreppen här går ut på att anklaga andra för att vara lögnare eller helt enkelt så har alla kvinnor motorik problem och är så dumma att de bara mäter fel, de komiska är ju ändå att alla karlar också skulle ljuga om storleken på sin egen penis, ifall man nu som kvinna inte felmätt den själv utan litar på mannens ord om organet.

jag anser att allt de där säger mer om er killar och era snoppar isåfall än om kvinnors förmåga att använda linjal och måttband på ett korrekt sätt!

• Häxan Jia
    Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 18:37:47 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:30:19 följande: Det torde väl knappast vara ett kontroversiellt påstående att många överdriver sina förtjänster och attribut för att framstå i bättre dager. Även detta gäller både män och kvinnor.Dessutom påstår jag inte att killar och tjejer generellt ljuger om penismått, bara 9 av 10 av de som anger statistiskt sett väldigt extrema mått.Att använda "fel" mätmetod behöver inte bero på dumhet. Jag anser inte att det nödvändigtvis tillhör allmänbildningen att känna till den "rätta" mätmetoden.
    Visst många ljuger säkert både om de ena och de andra om sina kroppar. Fast jag kan för alldel inte begripa poängen med det hela, men de är väl bara jag då...

Jag tror inte på generella mätningar eller statestik som gjorts på män från alla delar av världen och slagits samman. Just för att de där med storlek är så olika i flera av världsdelarna.

Sen kan jag tycka att statestik kan vara bra att ha, men sånt kommer aldrig vara min bibel som jag hävdra min rätt utifrån.

Om jag går på de partners som jag legat med så får jag ett medel på ca 18-20 cm vilket då gör att jag som person anser det vara högst normal att inneha en penis på 18-20 cm, inget konstigt och inget udda för mig. Men jag är också medveten om att medlet i sverige ligger mellan 13-17 och bör således landa på runt 15 då. Trots denna kunskap så tvekar jag inte på att tro att de finns de som har ruskigt stora snoppar, jag vet, jag har sett det själv och min syn e det inget fel på.

Jag förutsätter inte att folk går med osanning heller. De gånger jag tex tänkt så om en snopp så är de väl bara upp till bevis... och så har de blivit.. Jag är nämligen extremt facinerad av just det snoppar..,
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-16 19:03:35 följande:
    Hörni, nu är ni på väg in på farligt område. Det här snacket om "rasskillnader" i penisstorlek är 1800-tal och RENT SKITSNACK. "Ras" är överhuvudtaget ett begrepp man inte använder idag när det gäller människor (förutom "människorasen" då).
    Vadå ras snack, den enda som nämde ordet ras är du själv.

Mig veterligen så är människor, ja just det människor vart de än lever på klotet..... Men det finns skillnader mellan människorna på klotet också....
Svar på tråden de "största"