Inlägg från: Anonym (g) |Visa alla inlägg
  • Anonym (g)

de "största"

Anonym (tjej): ja, fast det är mitt ex.
    Ingen vill tro på mig. Lite synd om mig.
    Inte så roligt att känna sig som en lögnare.

Skulle aldrig lägga ut nakenbilder på folk. Det är inte bara sjukt utan också olagligt.

• Anonym (g)

Anonym (tjej): haha jag vet inte. Om jag skulle ljuga skulle jag nog dra till med att det var min nuvarande som hade stor. Inte mitt ex. Det är väl ingen merit?

De flesta män skiter i storleken men några verkar bry sig alldeles för mycket för att det ska vara hälsosamt.

• Anonym (g)

Anonym (man): det är en jävla skillnad på diameter och omkrets. Du verkar ju inte riktigt veta det så varför ska jag ens lägga ner energi på dig?
    Du behöver inte tro mig. Jag vet hur stor den är och det räcker för mig. Varför ens hålla på när du inte har en aning om hur stor han har?

"Låt oss säga så här, män med 22 cm snopp existerar och är inte sådär extremt ovanligt. Det finns kanske 30000 i Sverige enligt sannolikhetsläran. Män med en diameter på sin snopp som en ölburk dvs 21 cm finns inte en enda av i Sverige. Så enkelt är det."

• Anonym (g)

Anonym (man): diameter på 21 cm skulle jag vilja se. Omkrets på 21 cm har jag sett.
    Varför är det såååå svårt att inse att det finns jättestora kukar?

• Anonym (g)

Nu blir jag galen på den här tråden.

Såhär är det: jag har haft sex med 53 män. 52 av dem har haft normalstora kukar.
    1 har haft en jävligt grov.

Hur svårt kan det vara att förstå? Varför insinuerar ni hela tiden att jag ljuger?

• Anonym (g)

Häxan Jia: så är det kanske men jag blir så trött på att bli kallad lögnare hela tiden.

• Anonym (g)

Häxan Jia: nej, vi som har sett vet vad vi har sett =)

lollisen: oj två? Det var inte illa =) Låter nästan för stort.

• Anonym (g)

lollisen: ja usch det är knappast roligt för killen. Inte för tjejen heller när den är för stor.

• Anonym (g)

lollisen: fast det finns inte så stora på riktigt. Det vet jag för det har jag läst på familjeliv. Stora kukar finns inte. =)

• Anonym (g)

lollisen: vadå? Ifrågasätter du familjelivs-information?

Svar på tråden de "största"