Inlägg från: pomeransen |Visa alla inlägg
  • pomeransen

de "största"

Anonym (tjej) skrev 2007-05-14 18:16:56 följande:

men herregud pommeransen, du har verkligen problem, äkta problem. Var än en tråd om kukens storlek finns där finns du också och hävdar motsatsen. Så synd,,nu har du verkligen fått fram budskapet, att du själv lider av mindervärdeskomplex, att du förnekar de lite större snopparna.Vi är ju många här som hävdar att vi träffat på de stora kukarna live,,har du det? eller är det bara siffror du följer? Patetiskt!
    Hej, är det du igen? Du kör visst också samma argument: att jag har komplex. Det biter inte på mig, för det har jag inte. Jag har inga problem heller.

Jag tror visst att du har haft killar med stor kuk. Men jag vet att de inte har varit 25 cm långa eller 21 cm i omkrets.

Som sagt: enda orsakerna till att jag är så tjatig är att jag
    1) är en tjatig person och
    2) inte förstår varför man ska sprida felaktiga fakta.
  • pomeransen
    lollisen skrev 2007-05-14 18:26:16 följande:
    Pomeransen: vad menar du? att vi hittar på att det faktiskt FINNS killar med k*kar på 25 cm??
    Jamen visa en enda trovärdig bild på en kuk på 25 cm! Jag har letat i ett halvår, och INGENSTANS har jag sett det. Jag har sett andrahandsuppgifter, photoshoppade ballar, latexproteser, manipulerade linjaler, folk som mäter på undersidan, folk som viftar med en linjal i närheten - men inte en enda som håller ett måttband eller en linjal på ovansidan som visar 25 cm.

Visa, så tror jag!
  • pomeransen
    lollisen skrev 2007-05-14 18:34:23 följande:
    Leta bland porrsidor på big dicks, så får du se en å annan som mäter mer än 20 cm...
    Vad tror du jag har gjort det här halvåret? Det var bland annat så jag hittade fejkarna.
  • pomeransen
    Missix skrev 2007-05-14 18:44:05 följande:
    Ni som vet, hur mäter man en kuk korrekt då?
    Man lägger en linjal på ovansidan - precis mitt på - och trycker bakåt mot blygdbenet tills det tar stopp.

Trycker bakåt gör man för att inte fettkudden, som skiljer sig från man till man, ska påverka resultatet.
  • pomeransen
    Missix skrev 2007-05-14 19:05:16 följande:
    Tack Pomeransen. Om den är lite sned då? Många är ju inte helt raka. Följer man den ändå till toppen eller?
    Finns två "skolor": dels de som tycker att man inte ska ta hänsyn till kurvan utan mäta avståndet från kroppen till toppen på snoppen (rim), dels de som använder måttband för att mäta hela längden.

Jag tycker gott att man kan använda måttband om den har en böj, det blir dock lite knöligare att trycka änden mot blygdbenet då, så det man vinner på gungorna kanske man förlorar på karusellen.
  • pomeransen

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 19:57:14 följande:

Det finns en film du borde se, tror den heter nått i stil med "moster cocks in little anastasia". Garanterat över 30cm på en av killarna, tror jag har den nånstanns på min andra computer.
    Ska googla. Men "monster cocks" tycker jag mig känna igen, förmodligen är det de där latexprotessnubbarna.

Men ska kolla, som sagt.
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-14 20:06:37 följande:

Han som idag har världens största snopp har om jag inte minns fel 37 cm....Såg en dokumentär om just stora snoppar som han var med i...
    Jonah Falcon avhandlades tidigare i tråden. Han uppger att han har 34 cm, men det knepiga är att trots att det dräller av nakenbilder på honom finns det ingen där han mätes eller mäts. Problemet är också att det bara finns halvslaka bilder på honom, så det är mkt svårt att avgöra trovärdigheten.
  • pomeransen

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 20:27:06 följande:

Här är tjejen som är med i monsterfilmen, hittar inte titeln men hennes oficiella sida finns här: www.anastasiablue.com/samples.aspDär är några bilder från monsterfilmen också..alla hennes filmer finns listade www.imdb.com/name/nm0089471/nånstanns i listan finns sanningen på monstersnollen..
    Off topic: IMDB är väldigt användbart.
  • pomeransen

Medelomkretsen är strax under 12 cm.

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 20:27:06 följande:

Här är tjejen som är med i monsterfilmen, hittar inte titeln men hennes oficiella sida finns här: www.anastasiablue.com/samples.aspDär är några bilder från monsterfilmen också..alla hennes filmer finns listade www.imdb.com/name/nm0089471/nånstanns i listan finns sanningen på monstersnollen..
    [/citat]
    Imponerande uppställning i den filmen, må jag säga. Samtliga tillhör gänget över 20 (Lexington Steele, Jake Steed m fl), störst är den legendariske Jack Napier, som ligger kring 24?25-strecket. Förmodligen är det honom du menar. Men han har inte över 30.

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 21:33:42 följande:
    [citat]
    Ja, man kan ju undra varför någon tror att det är så omöjligt, första tanken som slår en är ju att denne någon ligger väldigt långt ifrån dessa magiska 20 själv... :)
    Det är väl ingen som har sagt att det är omöjligt? Nu missuppfattar ni med flit.

Sen är det världens äldsta trick det där att påstå att någon har liten kuk. Säg det gärna igen. Jag lider inte av det. Men du framstår inte som särskilt trevlig.
  • pomeransen

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 22:34:57 följande:

Anonym (man) skrev 2007-05-14 22:21:25 följande:Statistik i all ära, men vad är siffrorna baserade på?Är detta män tagna från alla världens olika raser?Jag tror att statistik baserad på rastillhörighet hade varit mer intressant, tex tagit skandinaver/asiater/afrikaner för sig eftersom vad jag hört att detta ska vara några grupper som utmärker sig. Vad jag minns så var det ungefär 2 på 100 som hade 17cm eller mer i asien, medan i sverige så var 17cm inte långt från medel.. (alla mina siffror beträffar längd och inte omkrets)
    Rasbegreppet är inte särskilt populärt i seriösa vetenskapliga kretsar, för att uttrycka det försiktigt. Man brukar idag tala om människorasen, och stöter man på nutida forskning som är ute efter att fastställa olikheter "raser" emellan kan man vara säker på att den har ytterst obehagliga syften i förlängningen.

Det finns dock vissa undersökningar av äldre datum - jämförelser mellan "kaukasier" och "afrikaner" eller så - och där faller skillnaderna i erigerat tillstånd inom felmarginalen, dvs den är inte statistiskt påvisbar.
Svar på tråden de "största"