Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

de "största"

Anonym (aj) skrev 2007-05-17 11:46:18 följande:

Nej, jag vet att man inte alltid kan lita på statistik, och försöker förklara det så att även du, Anonym (man) ska förstå. Uppenbarligen misslyckades det.
    Då ställer jag väl samma fråga för tredje gången. Hur menar du att det blir fel om man tar 10000 slumpvis utvalda män och mäter deras kukar för att sedan räkna ut ett medel?
  • Anonym (man)

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-21 09:18:06 följande:

Men statistiken säger bara hur stora de flesta är. Den säger ngenting om hur stor den största KAN vara. Sen tror jag säkert att folk kan mäta fel men det är en annan fråga. Statistiken däremot kan ingenting säga mot ett enskilt fall.
    Med ditt resonemang skulle man kunna påstå att det kan finnas en man som har en två meter lång kuk. Tycker du det låter rimligt?
  • Anonym (man)

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-21 11:38:26 följande:

Nej, det låter inte rimligt. Men det är inte pga av statistiken, det är pga att det troligen är fysiologiskt omöjligt.Statistiken säger att det är osannolikt, men kan aldrig säga att det är omöjligt. Om du inte tror mig, läs en kurs i statistik. Det är det första man får lära sig.Jag säger inte att det finns någon med 25 eller 30 cm kuk, men jag säger att ni använder era argument felaktigt.
    Tro mig, jag har läst tillräckligt många kurser i statistik för att veta att det inte finns någon på detta forum som har sett en kuk med 21 cm omkrets i verkliga livet. Att det rent teoretiskt kan existera betyder inte att det med automatik innebär att folk talar sanning på FL.
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande:

de underliga är bara för min del att just vetenskap är en av de saker som hela tiden ändras och förändras allt eftersom nya rön hittas
    Men du kan väl inte på fullaste allvar mena att icke manipulerade mänskliga kukar blir större pga nya vetenskapliga landvinningar? Hört talas om evolution? Eller du kanske inte tror på det heller?
  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2007-05-22 00:03:22 följande:
    John Holmes hade ju en jävla stake vet jag.. Dock har jag ingen aning om måttet..
    Lite drygt 25 cm, dvs vardagsmat för många FL skribenter.
  • Anonym (man)

Hans var dock långt ifrån 20 cm i omkrets

• Anonym (man)
    lollisen skrev 2007-05-27 19:40:59 följande:
    Att ni har FEL fel fel fel alla som skriver att det inte finns kukar med de mått vi sagt/skrivit om! moahahaha.. *omoget överväldigad av att ha rätt och att få det bevisat*
    Inte ens Jonah Falcon påstår att han har en kuk med 21 cm omkrets. Han påstår däremot att hans är 34 cm lång men man får aldrig se det, så på vilket sätt anser du det vara bevisat?
  • Anonym (man)

Anonym (g) skrev 2007-05-28 15:45:47 följande:

pomeransen grattis?Men det spelar ingen roll. Jag har fortfarande mätt mitt ex kuk och jag vet fortfarande att den är grov som en ölburk.
    Vilken typ av ölburk pratar vi om egentligen. Ser den ut som en Red Bull burk eller är det en vanlig standardölburk?
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-28 16:08:09 följande:

Detta var ingen Hollywood film utan en dokumentär....
    Fick du ovedersägliga fakta i denna "dokumentär" som visade att Jonah Falcon har en kuk som är 34 cm i styvt tillstånd, eller menar du att bara för att det visas en "dokumentär" på femman så måste allt som påstås i den vara sant? Säga vad man vill om Janne Josefsson men en sådan slapp(!) bevisning hade han aldrig gått med på i något av sina reportage. Den enda mätning som hjordes visade att hans kuk var lite drygt 20 cm när han drog ut den. Faktum kvarstår dessutom att inte ens Jonah Falcon påstår (dvs helt utan att blanda in det riktiga måttet) att hans kuk är grov som en ölburk...
  • Anonym (man)

Anonym (man) skrev 2007-05-28 16:16:05 följande:

Den enda mätning som hjordes
    hjordes!!! Herregud. Jag ber om ursäkt.
  • Anonym (man)

Häxan Jia

Nja, nu du är ovarsam med sanningen. Ingen har förnekat att det faktiskt existerar kukar som är 25 cm och längre. Det som pomeransen (och jag) påpekar är att det är osannolikt för att inte säga omöjligt att så stor andel av FL-forumets skribenter har sambos med så stora organ. Som jag har skrivit i flera av kukmätartrådarna så ser man här en 60% andel av kukar som enligt _all_ tillgänglig statistik skall finnas på ca 1% av den manliga befolkningen. Det är det och inget annat som är osannolikt.

En omkrets som en ölburk är en helt annan sak. Någon skrev här ovan att en ölburksomkrets skulle vara rimlig på en 34 cm kuk men sanningen är ju den att inte ens 34 cm kuken i fråga har den omretsen om man nu ändå skall tro på vad han hävdar. Så medan det utan tvekan är statisktiskt sannolikt att en eller ett par av forumets skribeneter faktiskt har 25 cm kuk så hävdar jag fortfarande bestämt att någon ölburksomkrets finns det ingen som har. Såvida han inte lider av någon forma av sjukdom som deformerar kuken förstås.

Notera gärna också att inte en enda man (utom ett mycket tveksam skribent) själv har hävdat att han har en sådan kuk. Det är alltid en kvinna som påstår att hennes respektive har det. Om 60% av alla Fl kvinnor har sambos med +21cm så borde ju 60% av männen som skriver här också ha det, eller?

• Anonym (man)

Häxan Jia

Har du någon kommentar till mitt inlägg #359?

• Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-29 19:14:04 följande:

Jag erkänner, det var lite ovarsamt... Tvivlar vore ett bättre ord att använda kanske Om 60% av FL kvinnor hävdar att deras män har större snoppar än det statistika medlet, hur många % utgör då dessa FL kvinnor av sveriges befolkning???? För jag antar att vi tala om de få hundra som kanske röstat på en omröstning här eller skrivit något inlägg i en snopptråd? Iaf så tordes inte dessa få kvinnor utgöra så stor % av helva sveriges kvinnor misstänker iag jag som inte är ett dugg bra på matematik.
    Men om bara en procent av alla kukar är 21 cm eller mer. Är det då verkligen sannolikt att så många av de kvinnor som faktiskt stött på dessa samtidigt läser en tråd på ett internetforum och dessutom skriver i den att de tillsammans utgör 60% av dem som svarar på en fråga om storlek? Finns det någon hemlig sammanslutnign av kvinnor som älskar stora kukar som i sina stadgar säger att man måste gå in på FL och skriva hur stora man stött på? Något annan förklaring kan inte jag hitta till varför alla kukar är så extremt mycket större just här.
  • Anonym (man)

Anonym (;)) skrev 2007-05-31 13:38:51 följande:

Det finns ju filmer där en man stoppar in sitt huvud i tjejen. Sett ett par med dålig kvalitet.
    Du kan omöjligt tro på det?!
Svar på tråden de "största"