Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

de "största"

Anonym (tumstocken) skrev 2007-05-18 22:27:56 följande:
    Kanske att en del män helt enkelt gör som när man mäter svansen på katten-mäter  från rövhålet
    Fatta vilka kukar dom som redan har 25 skulle ha då
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia
    Disela skrev 2007-05-21 11:31:02 följande:
    Har en bekant som kallas för Pringels.. varför? Han bottnar i en Pringelsburk... Ahhhh!!!
    Nej sånna människor finns inte.... det finns inte heller dom som har en snopp som är nästan lika tjock som en pringels heller. Allt sånt är bara lögner från förvirrade hjärnor som inte vet att all statestik är den enda sanninegn för statestik är en vetenskap....

de underliga är bara för min del att just vetenskap är en av de saker som hela tiden ändras och förändras allt eftersom nya rön hittas
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-21 11:48:42 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande: Men du kan väl inte på fullaste allvar mena att icke manipulerade mänskliga kukar blir större pga nya vetenskapliga landvinningar? Hört talas om evolution? Eller du kanske inte tror på det heller?
    Jag tror på evulitionen och bör således ha hört talas om det.

Jag skrev inte heller att snoppar/penisar/kukar blir större pga av att vetenskapen förändras och förnyas. Jag menar att det finns dom med stora organ helt enkelt oavsett vad statestiken säger om ett medelvärde.

Om x antal penisar är 8-12 cm några är 12-15cm vissa 15-18 cm och andra 18-25cm så fattar väl vem som helst att medelvärdet bli mindre än de största snopparna och större än de minsta, allt beroende på hur många av de undersökta männen som hade den minsta storleken eller den största. Detta är en statestistiks undersökning och ger således ett medelvärde, ett snitt om hur stor en medelpenis är. Eller har jag fel där med?

Skillnanden är bara att jag inte förnekar att det finns personer med väldigt stora organ, precis som de finns de med väldigt små organ, kanske bara 2-3 cm snopp i erigerat tillstånd. Fast dom finns väl inte heller enligt era statisktiska undersökningar. Om stora inte kan existera så kan ju inte väldigt små snoppar göra det heller.
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-21 11:51:56 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande: Snälla ni. Det är ingen som har sagt att det inte finns stora kukar. Varför tar ni hela tiden till det argumentet?En Pringlesburk är 23 cm hög. Det innebär att man kan "slå i botten" med en penis som är kring 21–22 cm (eftersom man kan utnyttja centimetrarna på undersidan). Det är inom möjlighetens gränser, till och med om den verkligen skulle vara 23, även om det inte är särskilt vanligt att ha en så stor kuk.Tjockleken på en Pringlesburk är 23,5. Det kan du däremot glömma.
    Missade du ordet nästan eller har det ingen betydelse i din värld?

Det spelar ingen roll vad både du och jag skriver egentligen, för din statestik motsäger min personliga erfarenhet och min personliga erfarenhet säger att din statestik inte stämmer på alla mäni världen. det blir svårt för mig att bevisa hur stora eller små snoppar jag sett på riktigt.

Så det är väl bara att låta mig leva vidare i min "osanna" värld där större snoppar än 20 cm i längd existerar och så kan du leva och må bra och tro stenhårt på alla statestik du hittar.

Det behöver inte vara svårare än så.
  • Häxan Jia
    cruZZe skrev 2007-05-21 12:52:23 följande:
    Jia: Det är ingen som sagt att snoppar över 20cm inte finns. De är bara ovanliga. I alla delar av världen. Däremot finns det helt enkelt ingen som har 31cm i omkrets, oavsett vad din personliga erfarenhet.
    Vem skrev något om 31 cm? Bara undrar, för inte vart de jag iaf
  • Häxan Jia

Jag ger mig för stunden.. Orkar inte tvista om sannolikhets teorier, för teorier är vad det är inget rakt igenom gällande faktum..

Det finns snoppar som är väldigt långa och grova, det finns snoppar av medellängd som är grövre än medel, och det finns långa snoppar som är väldigt taniga... Alltså snoppar är lika varierande som vaginor och personer/människor är, olika, mångfaldiga....

• Häxan Jia
    turgut skrev 2007-05-21 13:37:08 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-21 13:23:39 följande: Då missar du min poäng. Också personliga erfarenheter är teorier. Statistik. Det typiska påståendet här på FL är ju att kvinnor säger att de har träffat ett antal män med stora kukar och att de därför tror att det finns rätt många över säg 22 cm. [b]Dessa påståenden är teorier. Baserade på statistik.[/b] En personlig och extremt osäker statistik, visserligen.Skillnaden är att statistiken bygger på ett större underlag och därför stämmer mer med verkligheten än personliga erfarenheter.
    Nej jag missade inte din poäng. Allt är teorier och mina personliga erfarenheter kommer alltid vara teorier för dig eftersom vi knappast dragit över samma killar samtidigt inte sant?

Som jag skrivit innan, där jag bor måste modell 20 cm ligga i genmassan nedärvt, eftersom det inte är ovanligt just här....

Men mer än teori kan det aldrig bli för någon. Det jag vill komma fram till är att trots statistiska undersökningar så finns det stora snoppar och små snoppar. Samt så börjar det bli tröttsamt att försöka förklara det för personer där det ändå inte verkar fastna.

Denna tråden är så OT den bara kan bli, för den handlar inte ett skit länge om det som står skrivet i trådstarten och den lär ju inte komma att göra det mer heller, för de personer som skrivit hur stor den största snoppen de haft i sig här, blir anklagade för att vara lögnare osv osv. *tröttsamt*
  • Häxan Jia

Sätt nu på tv 5 ni som har den....

dokumentären världens stärsta penisar går nu Började för 4 minuter sen.....

Fast de är klart dom är väl lögnare allihop som är med i den

*Jag har en trasig toadörr, vad har du?*
  • Häxan Jia

Steed som är med i dokumentären har 33 cm lång kuk.. däremot så nämns inte omkretsen i mått, men man ser ju att den är ganska mkt grövre än normalt ändå.

• Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-27 22:35:31 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-27 22:11:58 följande: Är det Jake Steed? (Har inte TV5, men känner till penisinnehavaren i fråga.) Alltså den här killen:www.answers.com/topic/jake-steed
    Nej, de är inte han. Steed som är med i dokumentären är en vit lite lönnfet amerikansk man.

Hans alias på nätet är monstercock.... eftersom han brukar visa upp den via cam och låta honomsexuella killar runka sig till den

Han gjorde ett aktivt val att bli gay när sex inte fungerade med kvinnor, eftersom de så sällan klarade av storleken på hans kuk... Vilket jag nog kan förstå,nu såg man den inte i prakt stånd, men han innehade nog de största penisringarna jag nånsin sett Och de syntes att den var ganska grov, svårt att ögonmåtta tycker jag som föredrar att känna efter och kolla läget
Svar på tråden de "största"