Inlägg från: pomeransen |Visa alla inlägg
  • pomeransen

de "största"

Zixi skrev 2007-05-17 23:40:52 följande:
    Och om allt tjatet här om storlek måste jag oxå (!) poängtera att ALLA med stora snoppar inte väljer att jobba som porrskådisar!!!! Och jag skulle kunna föreställa mig att det är möjligt att en och annan storsnoppad kille skulle kunna vara för blyg/intresserad av andra yrken/religös för att ens fundera på det yrkesvalet!
    Självfallet är det så. Men, och hör nu vad jag säger för det är fullständigt okontroversiellt: det är rimligt att tänka sig att OM det fanns ett antal killar där ute med en omkrets på 21 cm så skulle NÅGON av dem bli insugen i porrbranschen. Eller håller ni inte med om att de större storlekarna också borde finnas i porren?
  • pomeransen
    lollisen skrev 2007-05-17 22:45:41 följande:
    Ska försöka komma på vad dokumentären hette så att du kan leta upp den, så kan du få lite mer bevis om att du faktiskt har FEL i dina påståenden här...
    Hittills har faktiskt inte ett enda av mina påståenden visat sig vara felaktigt.
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande:

Nej sånna människor finns inte.... det finns inte heller dom som har en snopp som är nästan lika tjock som en pringels heller. Allt sånt är bara lögner från förvirrade hjärnor som inte vet att all statestik är den enda sanninegn för statestik är en vetenskap....de underliga är bara för min del att just vetenskap är en av de saker som hela tiden ändras och förändras allt eftersom nya rön hittas
    Snälla ni. Det är ingen som har sagt att det inte finns stora kukar. Varför tar ni hela tiden till det argumentet?

En Pringlesburk är 23 cm hög. Det innebär att man kan "slå i botten" med en penis som är kring 21?22 cm (eftersom man kan utnyttja centimetrarna på undersidan). Det är inom möjlighetens gränser, till och med om den verkligen skulle vara 23, även om det inte är särskilt vanligt att ha en så stor kuk.

Tjockleken på en Pringlesburk är 23,5. Det kan du däremot glömma.
  • pomeransen

Lollisen: vad menar du? Att det faktum att det ikväll sänds en kukdokumentär på femman bevisar att alla de som här på FL har uppgivit sanslösa penisstorlekar inte har skarvat? Eller vadå?

• pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-27 22:11:58 följande:

Steed som är med i dokumentären har 33 cm lång kuk.. däremot så nämns inte omkretsen i mått, men man ser ju att den är ganska mkt grövre än normalt ändå.
    Är det Jake Steed? (Har inte TV5, men känner till penisinnehavaren i fråga.) Alltså den här killen:
    www.answers.com/topic/jake-steed
  • pomeransen

Nu har jag också sett dokumentären (tack Pirate Bay!). Nu vill jag veta exakt vad i den som talar emot det jag har påstått.

Om man ser på de statistiska fakta som lades fram i början var de i stort sett rätt (de uppgav ett medelintervall på 13-18 cm), även om man kan ha synpunkter på att de uteslutande baserades på Kinsey. Men det är bara en marginell anmärkning. Jag ska snart klaga på annat.

Först var det två "vanliga killar", Dan och Lennie, som hade 22 cm respektive 20 cm. Det här var den trovärdiga delen av dokumentären, där både glädjeämnen och svårigheter beskrevs. Det finns ingen anledning att betvivla de uppgifter som förekom där.

Sedan var det förstås Jonah Falcons tur. Jag är lite glad att jag tittade på den här dokumentären, för den gjorde mig bara mer övertygad om att karln bluffar. Han uppger sig ha en slak kuk på 23 cm och en erigerad på 34 cm med 20 cm omkrets.

Det förekom klipp där han visade sin slake, och jag frös bilden där det syntes tydligt hur långt ner på låret den gick. När jag mätte på mig själv var det exakta avståndet till den punkten 17 cm, och jag är ungefär 10 cm längre än JF (senare i programmet berättade han att han är 1,75 m). Detta bekräftades också av den mätning som gjordes i ett annat filmklipp, där den sträckta längden av hans slaka penis (han "höll fast" den mellan låren och mätte liggande på rygg) med början av måttbandet en bit ovanför penisroten) var 20 cm.

En felaktigt utförd mätning gav alltså ett kortare slakt mått än han hävdar. Kan man då ta för givet att han talar sanning om sitt stånd? Jag är i alla fall inte beredd att göra det.

Mannen som hette Steed påstod sig ha ett stånd på 33 cm. Storleken på hans slake gav inget stöd åt den uppgiften, och erigerad fick man bara se den "pixlad". Det förekom dock ett par kukringar av stål som han satte runt både pung och kuk vars omkrets man av omgivande föremål kunde uppskatta till 16-17 cm, så det enda man kan säga är att det räckte för att omsluta hela paketet.

Den brittiske porrstjärnan Omar Williams därnäst. 28 cm var hans uppgivna mått. Man fick se en slak som inte alls skvallrade om de dimensionerna, och det gjordes en avgjutning av hans kuk som definitivt INTE var 28 cm.

Det intressanta var vad han berättade om porrinspelningar: att man valde vinklar där kukstorleken blev tydligare, att många kvinnliga porrskådisar är småväxta, att det handlar om att avbilda fantasier.

Alltså: det fanns ingenting i den här dokumentären som bekräftade att penisar över 20 cm är vanliga eller att penisar över 25 cm är ett faktum. Jag tror att Dan och Lennie var på riktigt, men Jonah Falcon och Omar Williams bluffar uppenbarligen, Steed gör det förmodligen. Så det här var bara vatten på min kvarn.

• pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 15:45:47 följande:

Jag har fortfarande mätt mitt ex kuk och jag vet fortfarande att den är grov som en ölburk.
    Ja just det.
  • pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 15:52:28 följande:

Skönt att du inte ifrågasätter utan accepterar.
    Om den övertygelsen är viktig för dig är jag beredd att låta dig ha den. Den var 21 cm i omkrets! Det var den!

Min pappa är polis.
  • pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 17:30:50 följande:

pomeransen: ja, det är faktiskt viktigt för mig att inte bli kallad lögnare.
    Om du inte ville bli ifrågasatt borde du ha dragit till med ett mått som åtminstone var inom fysiskt tänkbara gränser. Men det är lite gulligt att du är så envis.
  • pomeransen
    Sommartjejen08 skrev 2007-05-28 18:31:02 följande:
    Lite lustigt, erat "gräl" En säger att det finns ölburksstorlek o den andre säger att det inte finns...Ursäkta men, hur f**n kan nån veta att det INTE finns en så grov kuk?? Oavsett om (g) talar sanning eller ej. Har du pomeransen gått o tittat i byxorna på varenda kille här i världen?? En cola-burk är 22cm i omkrets... Sätt det på en kuk som 34cm lång... det är 3 cola-burkar på på varann...Ser inte helt orealistiskt ut... Hade den varit smalare skulle det rätt underligt ut
    Det här är en fråga som har tjatats om och om igen. Men det är egentligen rätt simpelt: precis som för kroppslängd, fotstorlek osv finns det vissa fysiska gränser för hur stor en kuk kan bli. Och det är helt enkelt så att när man kommer till 25 cm i längd och 18 cm i omkrets finns det inte ett enda trovärdigt belägg.

Där statistiken slutar tar fysiologin vid, helt enkelt. Och du får gärna gå omkring och tro att killen i kassan på Konsum packar ett kalvben på 30x22 cm.

Enda kruxet är att han inte gör det. Av samma anledning som han inte är 3 meter lång och har 82 i skostorlek.
  • pomeransen

Förtydligande: jag menar inte att jag med absolut säkerhet kan utesluta möjligheten av penisar som är längre än 25 centimeter eller tjockare än 18 cm. Men ännu har jag inte sett en enda bild eller hört en enda trovärdig redogörelse för att de finns, och då har jag förmodligen sett fler kukbilder än vad som anses vara sunt under en hel livstid.

Är ni av motsatt åsikt: visa mig de dolmarna! Överbevisa mig! I TV5-dokumentären fanns de inte i alla fall.

• pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 19:35:29 följande:

Anonym (man): pomeransen har ju sagt att det är fysiologiskt omöjligt. Det är väl ganska exakt att säga att någon ljuger?Eftersom det är mitt ex jag pratar om så kan jag inte be honom gå in här. Vi är inte så tajta. När han skröt om att han hade stor trodde jag att han gjorde som de flesta killar, tänjde lite på sanningen.pomeransen: jag önskar jag skulle kunna ge dig en bild men jag har ingen.
    En innebandyboll är 23 cm i omkrets. Ungefär så stort skulle ett proportionerligt ollon vara på en penis med 21 cm runtom.

Alltså: tejpa fast en innebandyboll ovanpå en ölburk så ser ni vad jag och g tjafsar om. Måtta sedan framför munnen eller valfri hålighet.
  • pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 23:31:21 följande:

pomeransen: han har inte större ollon än kuken. Den är jämnstor hela vägen.
    Okej, ta bort innebandybollen. Måtta sedan med bara ölburken.
  • pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 23:48:57 följande:

pomeransen: ja? Och nu då?
    Jag vet inte om det går att göra så mycket mer. Passa bollen, kanske? Och dricka ur ölen?
  • pomeransen
    lollisen skrev 2007-05-29 08:39:44 följande:
    Jag tror att Pomeranser är lite väl k*ukfixerad om jag ska vara ärlig.. ha ha ha...
    Nog är det så, nog är det så?
  • pomeransen

Jodå, det är Jonah F på bilden. Och jag ska inte säga något slipprigt om att det är för att han och jag är så otroligt lika?

Agni: bra, jordbundet inlägg.

Nu har jag inte tid att vara på FL mer på några veckor, men jag planerar att lägga ut den slutgiltiga storlekstråden när jag kommer tillbaka. Här finns ett enormt utbildningsbehov.

Svar på tråden de "största"