• snuttan3

Pris på äggdonation i polen!

Hejsan ojj vilka priser det skiljer sig på,polen är ju klart billigaste jag hört om otroligt,men vad mer vet du om det??Vi har nu klart bestämt att lägga ner mer kurer på pergotimen,den sk*ten så vi ska avböja det för anser att inget hänt nu snart under 10månader så känns det jätte jobbigt för oss och vi är inne på egv kliniken iaf så vi fick nu mail från dom och i juli kan vi med komma dit och vi ska ha med alla papper och sånt medså det ska vi inskaffa i juni hos min läkare det underlättar visst dom fick jag svar och tar inte så lång tid då..
    Men det med polen lät ju overkligt!Kan man ha så låga priser??är det säkert?Ujj frågor och frågor ju,men man undrar iaf om hur säkert och sånt är då??
    kramiss
    snuttan3

• snuttan3

isisisis...
    Godmorgon på dig och hoppas allt väl jag letade igår efter sidan om polen där men hittar inte nått om det,du har möjligt inte adressen dit???Vore kul att se på sidan och läsa mer om det och få lite inblick i det hela om det är ok för dig??
    kramizz
    snuttan3

• snuttan3

ujj inte spår av varken engelska eller nått,lite dåligt ju,jaha ni har bestämt för riga??Japp det har vi med,så i juni ska vi till läkaren få alla papper och journalen med och gubbens tester är ju viktigt så dom ser är ok me han iaf Ja vi ska om allt går dit i juli och vet du om man har tur kan man få 7-10 ägg inte illa tycker jag och sen är det va jag vet om jag fattade rätt andra försöket gratis man får tydligen 3 försök men jag är inte hundra på dom andra två försöken om man ska betala nått,jag har svårt tro det,om så är så är det nog inte mycket då
    Hoppas nu bara att nån kan tolka polska och göra en sida så man förstår Hör av dig om Riga är så nyfis jag med ju Vill veta med tider och vad som gäller

• snuttan3

isisisis...

Fick du svar snabbt från polen,är nyfis mailde just nu och hoppas dom snart svarar vi får se,gör ett försök för se vad som händer där med man ska iaf ligga på och inte ge upp hoppet,man får ju ta chansen pröva lite hit och dit,gillade ju priset,men hur säkert är det??det frågade jag och gubben med,va tror du??

• snuttan3

Ja du jag har med mailat till klininken,men inte fått svar,men som sagt är ju under ombyggnad så det lär väl dröja där för mig,skrev igår,men vi får se om jag får svar och allt låter vettigt så nja tror det blir ev polen om inte gubben vil ha riga iaf,man vet ju inte det så man får väl avvakta nu till juni då,
    Ojj ni har redan bokat riga??Så spännande verkligen,får ni klara besked då eller får ni vänta ytterligare mer??
    vore kul veta??
    Kramizz
    snuttan3

• snuttan3

Isisisis..

Oj det var raka rör,ja jag ska väl få åter mensen i juni,för fick min igår kom knackade på dörren och gubben här säger att när vi kommer till läkaren i juni så tycker både han och jag nu att vi ska ta racet och köra linan ut och ta riga för nu får det som han säger f*nimej räcka med pillren som inte duger nått till han har lixom jag nu tröttnat på det där eviga varje månad och inget den vägen funkar,han håller med dig ang dom är rena sk***n och gjort jag har gått upp i vikt han ser på mig att jag inte längre mår bra på det,*får hålla med han jag märker det själv så nu är det slut med det*men vi ska se till att få alla prover och tester med oss och ta alla blodprover som behövs verkligen,sen så ska jag faxa över all info om oss och maila över kort på oss med,är nu rätt inställd på det nu ja,så ev vi kanske är där samtidigt jag väntar svar från riga med,och dom sa sist dom hade tid för oss i juli,så vem vet
    Ujj blev mycket nu ju jösses

• snuttan3

Isisisis

Nä va kul nån mer härifrån som ska dit? Ja det är så ju,för hur än det är så vet man iaf att där kan man få hjälpen som man inte får här i sverige,tänk om dom ändå kunde ändra lagarna här med och ge oss över 40+ en ärlig chans med,men nää moralen och allt som här är det är inte klokt igentligen tycker jag så då lägger man ner sitt hjärta och själ på annat håll får hjälpen där Bästa va jag tycker med riga är ju att dom är så förstående och att man får lätt kontakt med dom iaf,skulle vara kul om man var fler som ska dit och ses och stötta varandra där,visste du om du har tur så är 7-10 ägg dina och nästa gång du ska dit är det gratis,det är iaf ett+ i kanten och om man har lite otur så får man vänta på sina ägg Mindre bra,men hoppas nu du får ett antal ägg och med gubbens simmare så ska du se det är på rätt väg lyckokramar
    ha det bäst du/ni med
    kramizz snuttan3

klart vi stöttar arandra och föls upp få reda på hur det går för var och en ju solklart ska vi det

• snuttan3

Va kostar det från säve??nu börjar det bli lite intressant

• snuttan3

Isisisis

Konstigt jag fick mail härom sisters,då skrev dom att nästa gång var det gratis,hmm ska se i mailen för säkerhetsskull,vänta lite

• snuttan3

sände in svaret till din mail istället

• snuttan3

Ja jag har fattat så iaf,så vi är iaf nöjade med det

Svar på tråden Pris på äggdonation i polen!