• isisisis

Pris på äggdonation i polen!

Jag skrev till en klinik igår,Invikta.
    De hade ingen svensk eller Engelsk text på sin sida.
    Jag frågade om pris på äggdonation.
    Fick svar idag.De vill ha ett besök för att kolla mina förutsättningar.
    Priset skulle inte överstiga 10000PLN vilket är lika mycket som 23 000 svk.!
    ICSI procedur med donerade ägg.Det är väl samma sak som en vanlig ägdonation? Eller?
    Låter mycket billigt.

• Svar på tråden Pris på äggdonation i polen!
  • snuttan3

isisisis...

Fick du svar snabbt från polen,är nyfis mailde just nu och hoppas dom snart svarar vi får se,gör ett försök för se vad som händer där med man ska iaf ligga på och inte ge upp hoppet,man får ju ta chansen pröva lite hit och dit,gillade ju priset,men hur säkert är det??det frågade jag och gubben med,va tror du??

• isisisis

Jag har ingen aning.
    Ja,du får snabbt svar.Jag harhar fått svar 2 ggr samma dag.
    Brevet ser du här ovan.
    Där står den information jag fått.Jag skrev igen och frågade om det var nödvändigt med ett förta besök,och ett par till frågor,och då fick jag till svar att de måste träffa en först vid ett första möte.Så att de skulle lägga upp behandlingen efter det.
    Man ska beställa tid,så att man får tid på den 4-5 dagen i cykeln.Altså 4-5 dagar efter mens.
    Det finns färjor dit.Kliniken ligger i Gdansk.

• Nioli

Isisisis: Jag har en bekant som är Polska ska be henne titta på sidan. Men hon är på äggplock i Uppsala idag så det dröjer kanske lite.

• isisisis

Nioli.Det vore jättesnällt! Toppen.
    Väntar gärna.Nu har jag bokat allt till Riga.Puh! Vilken pärs.!
    Men det kanske blir en gång till(får jag ju inte hoppas,men jag är väldigt intresserad och andra också ju! )

• Nioli

Även jag är intresserad, eftersom äggdonation kan vara nästa steg för oss också. Vill ju hitta en bra klinik där man kan ha råd med flera försök om det skulle behövas.

Håller tummarna för dig vad som än händer!

• Nioli

Isisisis:
    Fick detta svar av min vän idag angående länken:
    Den är under ombygnad just nu, men jag ska titta på den när de har byggt färdigt. Går inte läsa på polska heller...

• snuttan3

Ja du jag har med mailat till klininken,men inte fått svar,men som sagt är ju under ombyggnad så det lär väl dröja där för mig,skrev igår,men vi får se om jag får svar och allt låter vettigt så nja tror det blir ev polen om inte gubben vil ha riga iaf,man vet ju inte det så man får väl avvakta nu till juni då,
    Ojj ni har redan bokat riga??Så spännande verkligen,får ni klara besked då eller får ni vänta ytterligare mer??
    vore kul veta??
    Kramizz
    snuttan3

• isisisis

Tack Nioli.

Snuttan.Hoppas de fixar sidan snart då.
    Jo.Vi tog kontakt med Riga för en månad sen kanske.Mailade och fick svar ganska omgående.
    Vi har skickat in foton och information.Och gjort våra val.
    Nu återstår blodprover på oss.Det gör vi här hemma på Sjukhuset på hudkliniken.
    Sen ska jag höra av mig om när jag väntar mens i Juni,om jag behöver nedregleras.
    Om inte så äter jag östrogen för att bygga upp slemhinnan,och den ska kollas på gyn efter en vecka.
    Vi har tid den 16 juli sen i Riga.
    Så det är ett tag kvar.

• snuttan3

Isisisis..

Oj det var raka rör,ja jag ska väl få åter mensen i juni,för fick min igår kom knackade på dörren och gubben här säger att när vi kommer till läkaren i juni så tycker både han och jag nu att vi ska ta racet och köra linan ut och ta riga för nu får det som han säger f*nimej räcka med pillren som inte duger nått till han har lixom jag nu tröttnat på det där eviga varje månad och inget den vägen funkar,han håller med dig ang dom är rena sk***n och gjort jag har gått upp i vikt han ser på mig att jag inte längre mår bra på det,*får hålla med han jag märker det själv så nu är det slut med det*men vi ska se till att få alla prover och tester med oss och ta alla blodprover som behövs verkligen,sen så ska jag faxa över all info om oss och maila över kort på oss med,är nu rätt inställd på det nu ja,så ev vi kanske är där samtidigt jag väntar svar från riga med,och dom sa sist dom hade tid för oss i juli,så vem vet
    Ujj blev mycket nu ju jösses

• isisisis

Det låter ju fint!
    Det är rätt skönt när man väl har bestämt sig.
    Det är förstås nervöst,och det är mycket pengar.
    Men skönt att man kan koppla av lite på nåt vis.
    .Ett underbart liv om det lyckas.
    Det är det jag önskar mig allra mest i livet,och jag har inga studielån,så jag får väl offra litet.
    Då kanske vi ses
    Vi kan ju iaf hålla kontakten och hjälpa varann!
    Det är flera som ska till Riga vet jag.
    Ha en skön kväll

Svar på tråden Pris på äggdonation i polen!