• Loppeloppan

babysim i Malmö

Vi har i flera år gått på Öresundsgården med vår son (och gör fortfarande). Vi vill självklart även gå med lillasyster, men tiderna var väldigt begränsade och vi fick en morgontid vilket inte funkar pga storebrors förskoletider.

Jag har nu kollat runt lite på andra alternativ. Någon med erfarenhet av Oxievångsbadets babysim? Andra tips? Parkmöllan hade bara kvällstider och jag vill gärna gå dagtid.

• Svar på tråden babysim i Malmö
  • Loppeloppan

...och en sista puff...

• Loppeloppan

Hallå tjejen!

Är du och Vilja sugna på Babysim så kan jag varmt rekommendera Swimmix på öresundsgården i Limhamn! Vi trivs jättebra där (och vi fick en annan tid - jippie!), det är litet och där finns allt i massupplaga som krävs för små bebisar i praktiska saker så som skötbord, babysiiters, barnstolar osv. Dessutom är de jätteduktiga såklart

www.swimmix.se

• Dunderbara Vilja

Tack så mycket Ska absolut kolla upp det.
    Hur tycker du att sonen din reagerar? Är han för liten för att tycka det är roligt..eller han myser för fullt??

♥ (¯`°?.¸ ♥ Vilja ♥¸.?°´¯) ♥
  • Loppeloppan

Hej igen
    Lova har inte börjat än, terminen startar i augusti och då kommer hon att vara 5 månader. Men storebror började när han var 10 veckor och han har älskat det från första stund.

• skatt06

Har inte läst allt men vet att Rund & Sund har lite blandade tider.
    Lycka till

• dunkudde

vi har gått nu 9ggr på oxiebadet, är själv uppvuxen i oxie och tycker det är kanon bra där!
    Visst vi fick kl 8 på lördag morgon men för oss passade det utmärkt för då var vår dotter som piggast.
    Så jag rekomenderar absolut oxievångsbadet!

• Emsish

Hej!

Vi var på babysim för första gången idag i Lomma. Alla bebisar verkade uppskatta det. Vi flöt på mage, på rygg, plaskade med armar och ben, bubblade, snurrade, simmade i ring, sjöng och lekte. Jättemysigt men trots att vi bara var i vattnet i 15-20 minuter var alla små helt slut efteråt.

Svar på tråden babysim i Malmö