Sambon jämt trött
Min sambo har alltid varit trött men sedan sonen kom för 8 månader sedan så är det värre. Han sover (sonen alltså) ganska dåligt i perioder och då gör vi oxå det. Speciellt min sambo eftersom han vaknar så lätt. Man får gå upp å stoppa i nappen så somnar han om..men det blir ju lite sammanhängade sömn. Han jobbar 9timmarsdagar varje dag eftersom vi har ganska ont om pengar. Det trista är att han blir så sur och irriterad och bara pratar om hur trött han e eller om jobbet och allt han behöver jobba över osv. Vi har vars en sovmorgon/helg..Jag känner att jag oxå behöver sova ut en morgon även om jag inte e så trött som min sambo. Men jag spenderar hela dagarna med vår son som är ganska krävande. han gnäller/skriker mkt fortfarande och kräver ständig sysselsättning. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att underlätta för min sambo. Säger åt honom att han kanske borde lägga sig tidigare ibland men det blir ju aldrig av. Det e mkt han vill göra hemma också med hus och trädgård. Pga sonen så hinner inte jag göra så mkt när det bara e vi...
Ngn som har tips på hur han ska bli piggare? Det e så tråkigt när han jämt e sur och irriterad tycker jag....Eller inte jämt men ofta..."usch vad trött jag e" hör jag hur många ggr som helst/dag. Jag tycker synd om honom som mår som han gör samtidigt känns det som att det går ut över mig. Han har vatt hos läkaren för sin trötthet innan vi fick barn men det var inget fel på honom.