• dec06

Systertråd till Octavia-tråden -Vi som tillslut fått ett plus!

Hejsan!

Här kan vi samlas efter att ha genomgått behandling på Octavia....en "fortsättnings-tråd" på Octaviatråden helt enkelt

Tänkte att vi kunde ha en annan tråd där vi kan följa varandra vidare efter plusset!

Vi kan skriva av oss funderingar, krämpor, nyheter och annat smått å gott

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-12 18:53:14:
    GRAVIDA:
    dec06, BF 5 dec 2007
    Skyttis, BF 12 jan 2008
    Tjet, BF ?

• Svar på tråden Systertråd till Octavia-tråden -Vi som tillslut fått ett plus!
  • Skyttis

Jättebra dec06, slipper vi störa de andra som kämpar med våra tankar och funderingar.

• Tjet

Perfekt, Dec å Skyttis!!   Jag har ju ioförsig inte hunnit till Octavia än, men tack för att jag får va me ändå!

• Skyttis
    Tjet: Klart du får va med här ändå.
  • dec06

TANKEN var ju att du skulle till Octavia....så du räknas med ändå

Hur mås det idag? Själv känner jag mig totalt ogravid....läbbigt!

• Tjet

Hej brudar!
    Usch, jag känner mig helnojig! Har haft ont i korsryggen hela natten, är det ett dåligt tecken? Var tvungen att ta ett nytt test imorse, men det var fortfarande starkt. Usch, jag kommer få ett nervöst sammanbrott snart, känns det som. Är så inställd på missfall att jag bara vill ha det gjort! Vart tog mitt positiva tänkande vägen?
    På onsdag är jag i v 5 + 3, det var då jag fick missfallet förra gången...

Förlåt nojandet, men jag är verkligen helt skräckslagen!

• dec06

Jag förstår Tjet, det är ingen fara.....här får man gnällaå nojja hur mycket man vill
    Nä, ryggont tror jag itne är dåligt tecken...har t.o.m hört att det är ett gravtecken
    Det kommer gå fint ska du se! Tyvärr kan man inte göra så mycket mer än att vänta. Känns som att jag har förträngt en hel månad nu bara föra tt få tiden att gå....usch. Blir nog inte lugn förään jag får bevisat att det fortfarande är nåt därinne som lever. Undra om oron kommer försvinna nångång? Elller lite ialalfall?

Bamsekramis till dig Tjet! Jag håller alla tummar å tår

• Tjet

Åh, jag längtar tills jag också kommit en bit fram...!

• dec06

Tiden kommer svicha förbi å snart har vi alla passerat v.12

Svar på tråden Systertråd till Octavia-tråden -Vi som tillslut fått ett plus!