• SHT

Strawberrynet - Parfym

Undrar - Kan man beställa parfym från Strawberrynet till Sverige nu?? Det gick ju inte under en period i vintras...

Någon som vet???

• Svar på tråden Strawberrynet - Parfym
  • sockerflicka

Måste fråga... har länge funderat på att beställa därifrån och om de nu skickar parfym så ska jag absolut göra det.. Dock undrar jag lite över vad det kostar. Kostar det alltså INGENTING att beställa från dem? Vanlig fraktavgift osv då? Lite förvirrad..

• Tessou

Nopp, frakten är helt gratis! Som jag fattat det så kanske man får betala tull om man beställer över 200 ELLER 250 kronor.
    Igår då jag beställde så kostade allt runt 150 kr/st så jag beställde i 3 olika ''paket''; men frakten är ju gratis så det kostar inget extra för att det blir fler paket.

• sockerflicka

Tänkte beställa en parfym som kostade 300 :- där, men då blir det alltså tull på det. Undrar hur mycket det är på?

• luzorsus

du kan scanna in kvitto på betald tullavgift och sen maila det till strawberrynet så får du tillbaka den betalda tullen...

• luzorsus

sen åker inte alla paket på tull..........skulle alla paket kollas skulle det ta en evighet...många får ingen tull alls.....

• sockerflicka

Jasså, trodde alla fick betala tull! Men så smidigt, då kan man ju lätt ligga ute med det det kostar om man nu får igen det!

• Tessou

sockerflicka;
    Det va jag som förklarade dåligt.. Jag gjorde så därför att jag inte ville hålla på att böka med papper som ska mailas hit o dit, lite lat..

• sockerflicka

Någon som vet hur det funkar med svebo? Upptäckte att jag stod i kö hos dem också, men jag kan inte se hur många ködagar jag har? Ska det vara så?

• Tessou

Hjälper dig och puffar för jag har ingen aning, vet inte vad det är..

• sockerflicka

Oooj, neeeej.. skrev i fel tråd.. Förlååt.

• Tessou

Fick mina saker igår men avierna kom idag... supersnabb leverans!!!!!! Luktar skitgott... är sååå nöjd!

Svar på tråden Strawberrynet - Parfym