Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

    Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

    astri skrev 2007-08-12 13:27:01 följande:
    Ensam? Know that feeling. :-/Önskar jag hade ett botemedel för det, men då skulle jag antagligen överdosera
    Jaa... tror dock sällskap e det enda som lindrar... :o/
  • Snakeheart

    Jackass no 1 skrev 2007-08-12 13:30:09 följande:


    No shit!! *asg*Snake: Usch då.....aldrig skoj o känna sig ensammen .
    Nee... har Du nåt botemedel??
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:31:50 följande:
    Typ, eller att klä av sig närmast naken på en festival på ett av borden dansandes till taskig musik... Eller att bada i en fontän mitt i stan på dagen Det är också en höjdare :-P
    Aah... sånt Du brukar pyssla med eller??
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:38:39 följande:
    Ja, det har hänt *ser oskyldig ut* Men jag var absolut inte ensammen sen Men det kanske inte är att rekommendera för dig - jag antar att ni har lite mer poliser än oss.
    Hahaha!! Ja antagligen..

    Fäen då.. hur gå tillväga dårå??
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:50:24 följande:
    Efter ett tag var vi fyra som stod och åmade oss på bordet Det var skitkul! Sen for vi och nakenbadade nere vid en båtplats... Vi träffade en vakt som en av de jag var med kände och nu är jag tydligen mer känd där som "hon med brösten" Ok, jag har bröst, men de är inte stora :-PTydligen så skrämde det väl honom att jag gick omkring i en genomskinlig tröja utan bh
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-12 13:50:45 följande:
    [citat]
    Hmmm, ska tänka ut nåt.
    Hahahahahah!!! Det var igår eller??
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:54:28 följande:
    Näää, det var inte igår. Igår bjöd jag på en ännu värre upplevelse för de som såg - JAG JOGGADE! Utan bh.Det fanns riktigt risk att brösten skulle komma i otakt och slå ner mig :-P
    Hahahah!! Jaaaa det där m titsen känns igen, utom nu då de är ständigt mjölkfyllda dåe....
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:05:00 följande:
    Mjöklfyllda.... *saknar* Vill ha bäääääbis. Hmm, jag har aldrig varit till Göteborg, men jag vet att ni har ett tivoli - varför går du inte dit och stöter på de alldeles för unga (eller gamla) karusellskötarna?
    Hmm... säger som t mina andra ensamstådene polers här i Gbg.. Åk till Danmark! Är tydligen där man "gör bebisar" när man int har nån å göra dem med...

    Ah jo.. tar med mig bebisen dit o raggar.. *asg*
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:11:22 följande:
    Äh, det skulle inte vara nåt problem att hitta nån som vill dra över en på puben egentligen om man inte var kräsen Du vet väl att alla ser bra ut efter nog mycket alkohol, tom jag Ja. Jag tycker det är en bra idé, tänk då får du kanske åka mycket karusell gratis
    Ugh!! Jaa... ut o sup... Men åker Du till Danmark har Du iofs tydligen möjlighet att "välja"... Hahah!! Fast då missar Du ju iofs själva sexet..

    Hahah!! Yeah right Med bebisen då eller? Ponnykarusellen o kaninresan låter fint
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?