När börjar det synas att man är gravid..?
Hur har det varit för er, eller vad är den allmänna siffran..? När börjar det synas att någon finns där inne i magen dvs att magen växer..?
Hur har det varit för er, eller vad är den allmänna siffran..? När börjar det synas att någon finns där inne i magen dvs att magen växer..?
Beror på hur smal man är från början :) På mig syntes det runt vecka 20. Och där ligger nog medel tror jag :P Är du gravid?
v 25-26 började det synas riktigt sådär, eller ja i vecka 30 kan man vell säga att det gick att se för alla ; )
I vecka 18-19 började det synas på mig. Nu är jag i vecka 29 (28+0).
Men det måste väl vara ovanligt att det inte syns något förrän v 20? Om man är smal från början syns det ju lite snabbare
Tudde: ja, jag är gravid..! Men har just plussat, så är bara i vecka 5 ännu..
Det var egentligen min sambo som funderade, och jag var inte alls säker, så jag lovade kolla upp.. Vi funderade när vi ska börja berätta åt släkt o vänner, o han funderade då hur länge det räcker förrän de själva ser något.. När berättade ni att ni var gravida..?
jag e väll smal, men det syntes i v25 om man visst om det. i v 30 så va det väll en liten kula. bild finns i galleri. sen föddes hon i v 32.
Kommer inte riktigt ihåg hur det var när jag väntade min son, men denna gång syntes det riktigt tidigt! Jag var iofs väldigt smal när jag blev gravid..
Det är helt idividuellt..och om det är första.. väntar mitt 4:de barn och det började synas i vecka 15..så att människor la märke till det...
Ja, tänk vad olika allt är alltså! Störst skillnad är det nog om det är första eller andra barnet. Det känns jätteskönt tt man kanske kan gå halva graviditeten utan att bli alltför stor. Hoppas man är en sån som gör det... Är bara i v 14 än.