• Momme72

Jobbigt nu... Finns det hopp?

Hej alla som kanske kan trösta!
    JAg har fått minus på mina tester efter insättning av två ägg den 25 april! Testade minus i onsdags och hade en gnutta hopp om plus igår men nej så blev det inte.
    Just nu känns det som om man inte ska orka ett varv till. Dessutom blir det på frysta ägg och då är chanserna minder! eller visst är det så?
    Jag känner att kroppen behöver vila några månader men man vill ju inte vänta för länge heller!
    Ni alla som har gått igenom detta om och om igen! Hur ska man orka? Ge mig styrka!!!

• Svar på tråden Jobbigt nu... Finns det hopp?
  • Momme72

Tack!!! Man vet ju att det inte är 100 säkert och därför är man ju oxå väl förberedd på ett minus men ändå...

• Momme72

Tack Misty för din uppmuntran! Jag håller tummarna för att det går vägen för dig denna gång! Hör gärna av dig om hur det gick!!! Kram

• Momme72

Kram till dig oxå Ammi! Håller tummarna på söndag!

• Momme72

Tack alla som kommer med uppmuntrande ord!!! Det värmer och hjälper otroligt mycket! Jag kommer oxå att orka... Vila först och sen nya friska tag.
    Härligt att höra pippimisan att det lyckas med frysta ägg!!!

• Momme72

Jag hade aldrig trott att de här forumen och dessa trådar kunde ge så mycket styrka och hopp!!! Tack än en gång alla!!!

Svar på tråden Jobbigt nu... Finns det hopp?