Har ni låsbart medicinskåp?
Ja, som rubriken säger:
Förvarar ni era mediciner inlåsta eller inte?
Ja, som rubriken säger:
Förvarar ni era mediciner inlåsta eller inte?
Vi har ett låsbart men har inte låst. Det sitter så högt upp och albin kommer inte nå dit på ett par år...
har planerat att kopa ett inom en snar framtid, har tittat pa ett pa ahlens...Innan bebisen kommer iaf...
Ja, men inte heller låst sitter högt uppe i ett skåp, inte ens jag når dit utan att stå på en pall!
Nej, vi har medsuinerna på ett skåp högt upp vid taket. Skitkrångligt!
vi har mediciner o sånt väldigt högt uppe i ett skåp.. jag måste stå på en stol för att nå de. Så jag anser att de är säkert förvarade
Vi har inte heller nåt lås på vårt medicinskåp. Det är ett av de höga skåpen i badrummet som inte ungarna når, men jag är lite nojjig så vi får nog ta och skaffa nån form av låsanordning ändå tror jag...
I morse kom min treåring till mig vid frukostbordet och sa: "Nu har jag också tagit tabletter" (Hon vet att jag tar medicin mot högt blodtryck varje morgon...)
Jaså, vadå för tabletter frågade jag.
-Såna där vita med ett streck på svarar hon!
Jag fick hjärtat i halsgropen och sprang in på toa och kollade om hon varit i medinskåpet vilket hon inte hade, tack och lov..... Men det väckte i alla fall funderingar på att det inte vore så dumt att skaffa ett låsbart.
Vi har kodlås på vår medicinväska + att den står högt upp i ett skåp.
Ja och vi andvänder det.
Nej, vi har inget låsbart medicinskåp, utan vi har alla mediciner i ett skåp högt upp som cicci inte får tag på iaf..Kanske när hon e tonåring isf..