• Muminmamman

Har ni låsbart medicinskåp?

Ja, som rubriken säger:
    Förvarar ni era mediciner inlåsta eller inte?

Smärta är vekhet som lämnar kroppen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni låsbart medicinskåp?
  • Mammasknodd

Vi har ett låsbart men har inte låst. Det sitter så högt upp och albin kommer inte nå dit på ett par år...

Albins mamma
  • Estrellitas

har planerat att kopa ett inom en snar framtid, har tittat pa ett pa ahlens...Innan bebisen kommer iaf...

• Crazy Baby

Ja, men inte heller låst sitter högt uppe i ett skåp, inte ens jag når dit utan att stå på en pall!

• ahlcec

Nej, vi har medsuinerna på ett skåp högt upp vid taket. Skitkrångligt!

• hidden angel

vi har mediciner o sånt väldigt högt uppe i ett skåp.. jag måste stå på en stol för att nå de. Så jag anser att de är säkert förvarade

• Muminmamman

Vi har inte heller nåt lås på vårt medicinskåp. Det är ett av de höga skåpen i badrummet som inte ungarna når, men jag är lite nojjig så vi får nog ta och skaffa nån form av låsanordning ändå tror jag...

I morse kom min treåring till mig vid frukostbordet och sa: "Nu har jag också tagit tabletter" (Hon vet att jag tar medicin mot högt blodtryck varje morgon...)

Jaså, vadå för tabletter frågade jag.

-Såna där vita med ett streck på svarar hon!

Jag fick hjärtat i halsgropen och sprang in på toa och kollade om hon varit i medinskåpet vilket hon inte hade, tack och lov.....  Men det väckte i alla fall funderingar på att det inte vore så dumt att skaffa ett låsbart.

• sheeba

Ja och vi andvänder det.

Det finns ingen bättre mamma än mig till mina barn, precis som du är till dina!
  • Muminmamman
    Liten blir stor skrev 2007-05-14 19:15:55 följande:
    Vi har kodlås på vår medicinväska + att den står högt upp i ett skåp.
    Det var smart! En sån kanske man skulle skaffa sig!
  • Licizzi

Nej, vi har inget låsbart medicinskåp, utan vi har alla mediciner i ett skåp högt upp som cicci inte får tag på iaf..Kanske när hon e tonåring isf..

♥ Cicci Bella -o5 + hoppas på en -o8 ♥
Svar på tråden Har ni låsbart medicinskåp?