Secondhand i göteborg
Vi ska på kort semester i Göteborg i helgen och jag undrar om det finns några bra barn secondhand butiker där?? Det är mest kläder jag vill kolla på.
Vi ska på kort semester i Göteborg i helgen och jag undrar om det finns några bra barn secondhand butiker där?? Det är mest kläder jag vill kolla på.
det finns en del secondhand i haga
hmm.. det är det enda stället jag kommer på just nu
puff!
Emmaus finns på Linnégatan. Myrorna vid järntorget och så finns det nog på Backaplan också. Saronkyrkan också på lördagar mellan 10 och 15 vid Skanstorget ungefär. Lycka till!
ps kolla på eniro eller googla vetja
ÄR du här över en lördag så finns det en loppmarknad i frölunda som har rätt mycket kläder. Reningsborg helter det.
Sen finns det en myrornas mellan hjälmarbrantingsplatsen och vågmästarplatsen, likså ligger ett vid järntorget.
ute vig bellevue finns det både loppmarkadet och sekondhandbutiker, vet dock inte om de har öppet andra dagar än helger.
Haga har en del, som det redan skrivits om.
Finns nog ett myrorna vid vågmästarplatsen också...
"Bytingen" vid Stampen
tar upp det igen
Du kommenterar ju inte ens de svar du fått...
På Hisingen finns en del.
Vi blev magsjuka och kom aldrig till Göteborg, men vi ska försöka igen. Kompisen bor där och ska snart ha barn så hon får kolla upp alla förslag ni kommit med.
Jag hoppas att även jag ska hinna in i några second hand butiker.
anledningen att jag inte komenterat är att jag var tvungen att höra lite med henne först, för jag har noll koll på göteborg.
Haga säger mig inget,men hon viste
Så Tack för alla svar. Ska lägga in hennes komentarer när hon varit där!!
Någon som har varit på Röda korset, Emmaus, Stadsmissonens second hand? Är det någon att ha? Öppettider?