Goldens sands/Nessebar/Sunny beach
Kan någon dela med sig av sina erfarenheter ang dessa orter i Bulgarien? Tack!
Kan någon dela med sig av sina erfarenheter ang dessa orter i Bulgarien? Tack!
Jag har varit två gånger till Sunny Beach. Barnvänligt, billigt och trevligt.
Jag har varit på golden sands,men det var mer partyresa,o jag såg inte många barnfamiljer.Men tror att det skulle funka det med,det var jättemysigt där.
Vi ska resa till Bulgarien, Sunny Beach i augusti.
Är nyfiken också om någon har varit där.
Något tips för barnen att göra där? Hur billigt är det där? =)
Billigt, fina stränder dock inget att göra förutom sol/bad, maten är tyvärr inget att hurra för.
Sunny Beach har blivit ett partyställe för ungdomar och allt är uppbyggt för turisterna - när de försvinner, försvinner även befolkningen.
Jag o frun har varit till Sunny Beach och vi trivdes väldigt bra där. Vi såg många barnfamiljer och barnen såg då ut att ha roligt. Vi tyckte även maten var fantastiskt god men då gick vi lite utanför centrala Sunny Beach till restauranger där det inte var så många turiser. Mycket lugnare, godare mat och bättre service.
Nessebar gick vi till några gånger och visst var det väldigt fint där men vi tyckte både stranden och utbudet var sämre där. Inget ställe vi skulle velat bo på.
Golden Sands har frun varit till tidigare och hon tyckte det var lite bättre där än i Sunny Beach. Främst så var det lite lugnare där men det var även närmare Varna som hon tyckte var bättre än Burgas.
Åk till Sozopol, såh i resebilagan att det finn charter i år!
Jättemysigt och än så länge inte så många utländska turister
Var till Sunny beach och kommer inte åka dit igen. Dålig mat, tiggare och dåligt väder. Det enda som var bra var priserna.
Hej, vi åker oxå till Bulgarien. Om 9dagar vill säga *längtar* Vi kommer bosätta oss i Golden Sands och jag hoppas och tror att det är bra. Maten skulle vara väldigt internationell sa dom, och så klart deras mat.
Skriv gärna mer ni som varit där. Behöver oxå mer info. :)
Kan titta in och skriva när vi varit där. Är där i två veckor. Åh va ja längtar till sol, bad och god mat.
(Vi åker även med våran 21månaders dotter.)