Gravid och spray tan
Nån som vet om det finns några restriktioner vid graviditet och spray tanning? Ska på bröllop och är blekare än den blekaste, funderar på spray tan (på salong) men vill veta om det är ok under graviditet.
Nån som vet om det finns några restriktioner vid graviditet och spray tanning? Ska på bröllop och är blekare än den blekaste, funderar på spray tan (på salong) men vill veta om det är ok under graviditet.
pratade med min bm om sån spray tan som loreal har som man kan göra själv..och hon sa att det var bättre än att sola..men de som utför det på salong borde ju vara informerade....så ring och fråga..men när jag gjorde det på salong blev det inte alls bra och det är ju svin dyrt...den loreal bronzing sprayen var mycket bättre och sitter i längre....den andra färgen flagnade lixom av..men alla salonger kanske inte har samma.
lycka till
Vet du vilket märket din salong använde (så de inte använder samma dit jag tänker ringa)? Tycker det är så svårt att spraya/smörja själv. Har försökt flera ggr och det har bara blivit sh*t av alltihop. Är det inte svårt att få det jämnt med sprayen? Får prova och se.
magic tan hette den det var på selmaspa här i sunne som jag gjorde det...
jag tycker inte att det är svårt att applicera sprayen själv men det är ju olika..tar man en kroppsdel itaget så brukar det bli bra..och det gäller att ha rätt avstånd...