Babybay barnsäng
Har hittat en säng som jag blivt förtjust i och som verkar praktisk. www.babybay.dk Dock har jag ingen aning om, eller vart man kan köpa den i Sverige. Någon som vet? Någon som redan har en sådan?
Har hittat en säng som jag blivt förtjust i och som verkar praktisk. www.babybay.dk Dock har jag ingen aning om, eller vart man kan köpa den i Sverige. Någon som vet? Någon som redan har en sådan?
Ingen??
Bästa köpet jag gjort. Finns att beställa i de flesta butiker (alla som säljer NG bäddutrustning).
Fast kika förresten på den nya Troll bedside också. Hade den hunnit komma så hade jag kanske köpt den i stället. Har vissa funktioner som är bättre, bland annat hjul och uppfällbar långsida så att man kan ta den med sig i hemmet.
(Såg nu att du bor i E-tuna som jag förresten)
På babybays hemsida så står det att man kan köpa till hjul samt en fjärde sida som man kan sätta upp om man vill använda sängen som vanlig spjälsäng - fast det kanske man inte kan köpa till i Sverige?
Kanske...tveksam. Tror inte det finns i Sverige, inte vad jag sett i alla fall. Kan kolla upp det. Men den långsidan lär inte vara uppfällbar så att man kan variera, vilket jag skulle ha uppskattat.
vart köpte du sin säng och vad kostade den?
Förresten, försökte snoka på din sida för att kolla ifall jag kände igen dig men inga bilder.. :)
1500-1600:- någonstans på Babyproffsen. Nya från Troll kostar 1595:-. Båda finns på www.babyproffsen.se. Snokade på din sida jag med, du hade desto fler, men tror inte jag kände igen dig ändå. Har inga bilder alls på mig och sonen, inte ens i hemmet. Hatar fotografier.
Tack för all din hjälp!
Vart i Tuna bor du?