• tinani

En rolig dröm bara tänkte dela med mig

Mamma ringde mig igår och berättade att hennes kompis som inte vet nåt om att vi har försökt skaffa barn drömde om mig inatt. Hon hade drömt att jag håller på att plantera träd och när jag är klar så försöker jag gömma det för jag vill inte att någon ska se och hon kommer fram och frågar mig varför jag gömmer det och försöker förklara att alla kan se att jag har planterat men jag vill ändå inte erkänna det.
    Lite roligt tyckte jag och så vidskeplig som jag är så kopplar jag ihop det med att jag kommer nog att bli gravid snart!

Sen var jag hos en spåman för ett år sen som inte alls kännde mig och han sa att det kommer att ta lång tid innan jag blir gravid och att meningen är att jag ska uppskatta det mer när jag väl blir gravid, sen var jag hos honom i påskas igen och han sa att jag kommer att dela min kropp med någon väldigt snart! Är inte det häftigt?

• Svar på tråden En rolig dröm bara tänkte dela med mig
  • carro pa

Klart är det häftigt. Jag tror själv starkt på sånt här. Jag är i samma sits som dig, blir tyvärr inte gravid. Men en "vägledare" har sagt att DET kommer.
    Ha det gott.

Svar på tråden En rolig dröm bara tänkte dela med mig