bebbemagar v 16-20???
någon som g´har bilder på era magar i veckorna 16-20??
någon som g´har bilder på era magar i veckorna 16-20??
Här är den i vecka 17
Hej!
Jag har tyvärr inga bilder att lägga ut på min mage, men jag är i vecka 19. Jag tyckte jag kände sparkar i början av förra veckan, men har nu helt stannat av. Fostret ligger i och för sig i framvägg, men ändå. Tror ni jag behöver vara orolig att något inte står rätt till. Ska på UL nästa vecka, men känner mig lite smått ledsen hela tiden, eftersom jag inte kan se bortom känslan av ingenting i min lilla mage.
Glad för svar.
Kram
Ja, kolla under starka bilder så finns det foton.
Har just gått in i vecka 17 och jag har knappt nått mage alls
Alltså jag har större mage helt klart men det är svårt att se om jag är gravid eller bara ut form. Speciellt på morgonen är den liten, sedan blir den större under dagen, på kvällen ser jag gravid ut typ.
Eller ja, jag är i vecka 16+2...det är kanske så man säger
Hej!
Jag är i v.18+5, har inte lagt ut några bilder, men magen är väldigt liten ännu *tyvärr*
Lite orolig för jag är normalviktig och går lättare upp i vikt än ner, men jag har inte lagt på mig något ännu bara gått ner och i går hos bm så sa hon att hon gärna ville se att jag börjar gå upp i vikt? Någon mer som har det problemet?
Jag har bilder i mitt galleri under Gravid. :)
Har bilder imitt galleri under gravidtet
kika gärna i mitt galleri där finns det bilder på min mage från nästan varje vecka kolla under magen med 2an där ligger det flest bilder
Lycka till med magen.