McDonalds mat??
En rolig fråga! Vad köper ni till era barn när ni går på McDonalds? Vi var just med vår dotter på snart 2 år och jag hade ingen aning om vad jag skulle beställa...
En rolig fråga! Vad köper ni till era barn när ni går på McDonalds? Vi var just med vår dotter på snart 2 år och jag hade ingen aning om vad jag skulle beställa...
Min dotter har kräkts några gånger på mc donalds av hamburgaren så d enda hon kan käka där e chicken mc nuggets, juce/mjölk, å side sallad
hon äter inte pizza heller, äter nästan bara kyckling å sallad
åh blev sugen på cheesburgare och milkshake nu..
det va min dille när jag va gravid..kunde vakna i natten o vara sugen på det, konstigt.
Jag beställer oftast en meny till mig med mjölk och fruktpåse plus en vanlig hamburgare. Så delar jag med min 2-åring.
Om jag beställer pommes äter han bara det, så det gör jag aldrig.
Lillen får Happy Meal med cheeseburgare+pommes och en mugg vatten. Ibland får han cola.
Happy meal med strips(utan salt), Mcnuggets och en apelsinjuice till min 2-åring
Ibland när hon är jätte hungrig och vi ska åka bil kan vi åka förbi så får hon strips(utan salt) att mumsa på
Vi brukar köpa en naturell hamburgare (bara kött o bröd), strips och vatten, hon är 2.
Ingenting, jag har arbetat på MCDonalds och känner mig därför inte så lockad av att varken äta maten själv, eller ge min dotter den Huva!
Ingenting. Tids nog upptäcker pluttan McDonald's, men vi tänker inte vara de som introducerar det för henne.
Jag tillhör de som aktivt ogillar McDonald's, av en mängd skäl. Vi går så mycket hellre ut på riktiga restauranger än sitter och slabbar med engångsartiklar. (Och prisskillnaden är inte särskilt stor!)
Söderböna Go girl! Precis, pröjsa ca 60 spänn för en slabbig burgare i lite papper, med sockervatten, och flottiga potatisstrimlor till Urk! Kan laga mat själv billigare och godare, och som du skriver vi kan äta på en hyffsad restaurang till pris inte så långt från det.
happy meal,en litte burgare,lite pomme frits och en litte milkshake
Min 2-åring får en liten hamburgare med mjölk och en påse små morötter. Han äter hamburgaren sist, och har aldrig ätit upp den helt och hållet