Cat it/Vattenfontän
Nu har vi testat vårt nya inköp; Cat It/Vattenfontän till katter. Den kostade 320:- (Finns på Tradera för 286:-+frakt med såg jag).
Vi har nu gjort ett utförligt test och ska nu dela med oss:
Design: +++++
Snygg och piffar upp hörnet i köket rejält. Rolig.
Upplevelse: +++++
Vääääääldigt spännande och lite läskig i början. Låter lite farligt, men åhh vad bra den blev efter en stunds tänkande från kattens sida.
Användarvänlighet: +++++
För matte som skulle sätta ihop den och fylla på vattnet var det inga som helst problem, även fast inte manualen var på svenska. Men det finns engelsk text och lite bilder.
För katten; lite skumt med vatten som rinner saaaaakta ner för sidorna, men vart tar det vägen? Provar och knackar med tassen, jag ser ju vattnet i bubblan. Nehe? Men hur ska jag nu föra om jag är vrååååltörstig och inte vill slicka så sakta? Ahh, en vattenskål! Gött!
"Fräsch-het": +++++
För matteoch husse som 5 miljoner om dagen måste ta bort matrester i vattnet för en viss liten herre med eller utan avsikt alltid ska slänga maten i vattnet hoppas vi att det ska vara fräscht ändå. Men matskålen hakad fast på vattenskålen med en liten skyddsvägg håller vi tummarna på att den ska skydda från matstänk!
För katten: Mmmm, så smaskigt vatten!! Give it to me!!
Som ni ser så är vi supernöjda med vårt senaste inköp och bara kartongen var kul att leka i! Bara den var nog värd 320:- enligt katten
Har ju inte testat att rengöra den mer än den första gången som man sköljde igenom med vatten och liiiiite diskmedel. Filtrena har jag inte heller bytt eller sett ngt pris på!
www.katter.nu/katter/tester/tillbehor/catit.htm
www.arcatapet.com/fullsize/11916.jpg