Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Så hade man då en ny tråd att hoppa in i :) Kul!!!
    Och aktiv som bara den...
    Inte för att man ska önska andra olycka... men jag är glad att jag inte är ensam att ha "vaknätter" Jag börjar bli trött på dessa=/
    På en vecka sover jag bra kanske två - resten är det vaket mellan 2-4 ungefär..man känner sig så ensamen och "irri"...
    Men kudden mellan benen som jag rek. kan jag rek igen...den gör det lite lättare - även om jag kan vakna av att den ligger vid fötterna!?!

Jag känner mig helt plötsligt som en supernovis - nu när det börjar hända saker i magen... detta med sammandragningar...Känns det som hela magen låser sig??? Eller?? I dag har jag haft skumma känningar i nederdelen av magen... men kunde inte alls avgöra vad det var - om det är tarmarna som lever runt...

Sen slarvar jag med hur jag för mig...så fogarna inte skriker AJ!!!
    Gör så ont!!!
    Men tuffar på !!!

Ja visst ja...ny magbild har jag fått in i dag..v23!!!!

Som det ser ut nu är det jag och Genetrix som har samma BF..hehe vi kanske möts på BB för du bodde väl i Trånkan? Eller hör ni till Huddinge???

Mycket mycket blev det, men i bland måste man bara babbla av sig!!!!

Maj:
    Lyllo BF 12/5
    Majken BF 31/5

Juni:
    VildaMaria BF 4/6
    A lie BF 11/6
    Decemberflicka BF 12/6
    Damon BF 12/6
    Genetrix BF 14/6
    MissIsola BF 14/6
    LabLover BF 20/6
    Kardemumman BF 21/6
    Mayra BF 25/6

Juli:
    Mallemalou BF 7/7
    Mab79 BF 17/7

• Missisola

*argh* Så var man vaken mellan 1.30 -4 och 5 ringde klockan...
    Känner mig så trött att jag nästan känner mig sjuk=/...
    På nått sätt så känns det som om timmarna mellan 4-9 är mina sovtimmar, men det funkar ju inte på vardagar=(

*lite halvdepp och sömnig*

Ps Och drömmer konstigt gör man...har åkt gammalt lok i natt , men på spår som var som en berg och dalbana..och sen fika jag på ett ställe där det kom gäster som hade bröst på ryggen....ehhhhh.....Sjuuuukkkt!!!!

• Missisola

Nu släpar jag mig in....
    Slutade tidigt dag och efter nattens vakna tillstånd tuppa jag av
    i soffan vid hemkomsten...
    Verkar vara ok med er andra =) Skönt!
    Förutom A lie...usch då..låter lite obehagligt med nattliga samtal och oro!!!

Det där med BB - enl min BM var det bara BB Stockholm som hade platsgaranti men då måste man gå hos dem hela graviditeten...
    Vi tillhör Södersjukhuset, men rek. att ha en reserv oxå. Man får ju inte åka in utan att ringa och är det fullt när man ringer ringer de till ens reserv och kollar om de har plats då...
    Huddinge kunde vi ha, men nu lät det så trist....
    Södertälje har jag inget emot - my hometown...Min kompis ska föda
    där vilken dag som helst!!!

Hej Liten! Du brukar hänga i babbeltråden oxå!!!!

Nä ska inta horisontalläge igen... sambon ska få köra lite med kakaosticket på magen och sen ska jag nog sova.... eumm...kan ju hoppas det i alla fall!

• Missisola

Här var det matprat minsann...Hoppas allas middagar smakar delikat..
    Själv får det bli några smörgåsar...Har stått och gjort matlådor till helgen och i morgon ska vi på schlagermidda hos mamsen...Hennes så goda Köttfärspaj m kantareller i *längtar så*!!!!

Dagen har var smått kaotisk! På jobbet... Vi gjorde marängsviss till kidsen och två barn krockade på väg inte till vårt stora rum ..lagom vid fröknarnas krokar m ytterkläder..Så min vinter kappa blev fulli kladdig glass/chokladsås/marängblandning...Så nu har jag suttit och noppat bort
    klet...Kände mig sunkig när jag åkte hem(fanns ingen tid att göra det på jobbet)
    Sen har vi haft en drös trötta barn...En fick ett sånt rejält utbrott över ingenting och var faktiskt hysterisk och en annan var så lessen...Så man har mest tröstat i dag...Sa åt barnen att ta rejäl sovmorgon i morgon...Åt mig oxå(som ska jobba)...

Köpte blommor skiva och söttigt kort till sambon på hemvägen(höll på att handla bebbekläder oxå men hejdade mig)... Kommer inte hinna
    med nått innan måndag och vi ska tydligen ut och äta då - vart är hemligt för mig*nyyyfis*...

Är det nån mer är jag som har minne som en guldfisk just nu..
    Känns som jag glömt bort massor i skallen...jag brukar ha bra koll på det mesta...*sucka*

*vinkar f´resten till Kardemumman*..It´s a small world!!!!!

• Missisola

Åh Decemberflicka! Vad avis jag blir.Har du sovit från kvart i åtta till sju!!*vill oxå*
    Fast jag ska inte klaga - sov ganska hyfsta i natt och nu har jag inlett helgens jobb på SJ...Ganska lugnt än så länge.

123 dagar kvar såg jag....=)

• Missisola

Damon: Det var billigt!!!!!!!!

• Missisola

Självklart man kollade Melodifestivalen! Har ju biljetter till genrepet i Globen så man måste ju bevaka vilka man får se där=)
    Nu får man i alla fall se Clamp=)...men Nordman var ju trist!
    Fanns en tid då jag gillade dem ..typ Vandrarentiden...
    Nä Alcazar hoppas jag på... i andra chansen...
    Hon Ordjaktstjejen hade ju en låt som hade snott från både tusen och en natt och där står pojkarna på rad...
    För inte tala om Papa Dees låt som lät massor som Innercircle...

Kardemumman..apropå biltestande,..har ni köpt vagn än*s*???

• Missisola

Sugarbaby: Har oxå bilder i galleriet=)

Mådde bättre i v 16...men började få ont i fogarna och så..
    Hur mår du?

• Missisola

Vänta du bara sugarbaby - magen kommer POFF! Och då kan du inte få nog av dig själv i profil;)

• Missisola

Damon: Är det så att det diffar på en dag...Ja en dag är ju EN dag! Men grymt om man går över....

Kardemumman: Ja vi har ju slagit till på en Teutonia Primus-03 Vet ej om det är en duo eller kombi..tror duo..Men *snyft* den är ju ff nere i Växjö*vill ha NUUUU*

Mab - ska gå in och kolla vagga nu!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas