Inlägg från: N i n n i e |Visa alla inlägg
  • N i n n i e

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Hej på er alla pinglor -nya som gamla!

Jag ansluter mig mer än gärna igen! Nu har jag lagt i en bild på vagnen jag köpte begagnat! Världens finaste vagn, precis en sån jag ville ha! En Emmaljunga Crossway-04. Jag älskar den och den är i toppskick. NÖJD!!! Så nu kan jag slappna av och sova om nätterna... Jag blev liksom helt fixerad vid att köpa vagn och drömde om det på nätterna... gick upp kl 07:00 på helgerna och sökte på Blocket etc... Man är ju lite knäpp!!! Jag kunde inte släppa det... Den blev lite dyr, men jag fick den färg jag vill ha och med matchande åkpåse och skötväska.

När man väl börjat shoppa är det svårt att sluta! Betällde en massa söta bebis-kläder + mammabyxer från HM igår! Enkelt att shoppa på nätet när räkningen kommer senare!

Har haft en riktigt bra dag och känner mig pigg och sprudlande!!! Hoppas jag orkar va uppe och se hela landskampen i fotboll. Man får passa på när man har energi!

KRAM på er!

Maj:
    Lyllo BF 12/5
    Majken BF 31/5

Juni:
    VildaMaria BF 4/6
    A lie BF 11/6
    Decemberflicka BF 12/6
    Damon BF 12/6
    Genetrix BF 14/6
    MissIsola BF 14/6
    LabLover BF 20/6
    Santis 20/6
    Kardemumman BF 21/6
    ElinN BF 24/6
    Mayra BF 25/6

Juli:
    Mallemalou BF 7/7
    Mab79 BF 17/7

• N i n n i e

Jag behöver hjälp!

Tänkte ta bort min piercing i naveln innan naveln eventuellt vänder ut sig... det kan bli ganska fult om det töjs. Problemet är att jag inte får bort den!!! Jag använde tång och tog i allt jag hade, även min smbo försökte. Jag har tagit bort den en annan gång, så jag vet att det går att göra själv, men det var för 7 år sen. Är det någon som har nått tips? Det är en vanlig ring med kula...

• N i n n i e

Nu är jag tillbaka efter en helg i Norrköping utan FL...

...men det är något som saknas!!! Min svärfar knipsade av min piercing-ring med en avbitartång så nu känner jag mig sååå naken! Den har ju suttit där så länge...

Hoppas ni har haft en bra helg -ska läsa vad som hänt sen i fredags nu. Kram.

• N i n n i e

Mab79:
    JätteGRATTIS!!! Vad kul! Nu kommer du va i extas hela dan och inte kunna fokusera på nått annat!!! Njut av ruset! Jag bär troligen på en liten flicka!

• N i n n i e

Välkommen helg!!!

Denna vecka har bara varit för mycket. Hade inte orkat en timme till...

• N i n n i e

Har knappt skrivit eller läst inlägg alls på sistone. Det är så mycket nu. Är inne i en period av extrem trötthet igen.

Idag hade jag dugga-förhör (muntlig tenta) för biomedicinar-studenter och efter ca 15 min fick jag näsblod som höll i sig i nästan en timme!!! Kände mig alldeles snurrig efteråt. Studenterna var i alla fall duktiga och fick godkänt. Dessutom servade de mig med pappersservietter!

Har inte tagit magbild på över två veckor! Måste ta en snart för nu växer det! Allas magar är ju så fiiiina bebis-magar nu!!! KUL.

Kram...

• N i n n i e

Här är det full aktivitet hela dagarna (både på tråden och i magen!). Hinner inte med!

Jag fattar inte heller vad som får folk att tro att man är "allmän egendom" vad det gäller kommentarer om magen/vikt/förlossningar/symtom etc... Har inte varit med om något riktigt upprörande än, men det är hela tiden på gränsen.

Appropå förlossning... Jag känner mig inte särskilt förlossningsrädd eller orolig. Sälvklart känner jag oro för bebisens skull, men inte för min egen. Låter kanske konstigt, men jag är faktiskt nyfiken på hela grejen -smärta och allt. Det är något jag vill ha upplevt -Påminn mig om detta senare!!!

Missisola: Jag vill x

• N i n n i e

oj då.. var inte klar!

Missisola: jag vill oxå ha juni nu, eller åtminstone april!!!

Kram till alla med krämpor och till alla andra pinglor! / Elin

• N i n n i e

Har lagt in ny magbild nu, vet inte om det syns så stor skillnad, men i verkligheten har den växt i alla fall!!!

Sexlust=noll... tråkigt, men så är det. Det känns verkligen inte intressant alls.

• N i n n i e

VildaMaria: Min sambo är lyckligtvis väldigt förstående gällande sexlusten. Han vill knappt själv gå hela vägen för han tycker det känns så märkligt när en "tredje person" är närvarande och sparkar etc hela tiden!!! Och visst känns det lite märkligt tycker jag också! Jag hoppas i alla fall på att lusten ska glimta till nån gång!

Lycka till på UL förresten! Det är såååå fantastiskt med videofilmen!!!!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas