Hur hittar jag filmerna i datorn?
Jag vet att min sambo har laddat hem porr från tex dc++ men hur hittar jag dom i datorn? jag är lite sugen att se dom själv.
Jag vet att min sambo har laddat hem porr från tex dc++ men hur hittar jag dom i datorn? jag är lite sugen att se dom själv.
Gör en sökning i utforskaren efter tex xxx som ofta finns med i titlarna på porrfilmer...
kolla om hans mapp heter XXX eller downloads....
gå in på verktyg, mappalternativ, visning och kryssa sen i, Visa dolda filer och mappar
vart hittar jag verktyg?
enkelt, gå in på sök filer mappar å skriv typ sex eller xxx eller porr så får du upp alla sex filer så kan du se vart dom ligger de står en förklaring efter varje fil
Kan han se att jag sökt efter sånna?
sök på downloaded direkt!
så kan du se allt han laddat ner.
men nej, jag tror inte att han kan se vad du har sökt på.
det står så här när jagh väl hittade en
Det går inte att spela upp filen. En eller flera codec-enheter som krävs för att spela upp filen hittades inte.
oj då, det var ju tråkigt.
det vet jag inte vad det betyder..
du måste ha en annan spelare för att se den...som tex VLC som är gratis att ladda hem på tex www.download.com
Lycka till och ha det så skönt =)
Många förslag. Enklast är att öppna dc++. Sen tar du fliken längst upp till vänster "file"/settings/downloads då ser du i fönstret till höger vad han har för mapp som allt hamnar i.
Och som Mackke säger. Tanka hem VLC så slipper du allt bråk med codecs.
Lycka till.
* Högerklicka "den här datorn"
* Välj "Sök..."
* Välj "alla filer och mappar"
* Sök på antingen "*.mpg" eller "*.avi"
Nu kommer du att få upp alla mpg eller avi filer i datorn oavsett vart han har gömt dem... =)
90% av alla filmer ligger i dessa format så om det finns något borde du hitta det!
Lycka till... :)
Varför inte tanke hem egna?