• Väntarochlängtar

Erfarenhet av sista minuten-resa med Vingresor? Rest ensam?

Har du erfarenhet av sista minuten resor med Ving?
    Jag funderar på att åka själv och har aldrig åkt ospecificerat med Ving utan med andra bolag..
    Har fått bra eller dåligt hotell?
    Om du har rest själv - har du fått enkelrum eller fått dela rum med något?
    Det lutar att jag åker till Bulgarien..

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Erfarenhet av sista minuten-resa med Vingresor? Rest ensam?
  • hotten

DET ÄR JU INGEN SKILLNAD MED VILKET BOLAG DU RESER MED, FÖRUTOM NATURLIGTVIS ATT STÖRRE BOLAG HAR SAMMARBETE MED FLER HOTELL, VILKET KAN LEDA TILL ATT FLER BRA RUM BLIR LEDIGA, MEN DU KAN NATURLIGTVIS FÅ RUCKEL ÄVEN MED DEM Å SPECIELLT BULGARIEN SOM ANNARS OXÅ HAR DÅLIG STANDARD..

• Väntarochlängtar

Jag ville bara veta vad ni har för erfarenheter av sista minuten med Ving. Jag VET att det inte finns några garantier när man reser med sista minuten...

• Temugg

Jag har bara hört positiva kommentarer från folk som rest ospecificerat - förutom till Bulgarien! Bulgarien har sämre standard överlag (fast maten och stränderna är toppen) och även de som rest specificerat har ibland tyckt att standarden varit lägre än de förväntat sig. På ett hotell fungerade inte toaletten så när de som bodde på våningen över spolade hamnade innehållet i deras toalett, inte vidare trevligt! Det var ingen som fixade till felet heller...

• vänat

Ving tar ofta ut ett enkelrums tillägg. i bland har de ort där det inte för kommer enkelrumstilläg min erfarenhet då jag kollar runt är ving tagit de högsta enekrumstilläggen jäm fört med annrda a´ndrrrarangörer.

• Cindra

Jag och mina två söner åkte sista minuten med Ving till Cypern i september. Var helt SUPERBRA!
    På Vings hemsida kunde man boka olika typer av ospec. sista minuten-resor. Tex. det allra billigaste var hotellrum utan garanti att få toa/dusch på rummet. Så kunde man boka ospec. MED garanti toa/dusch, man kunde boka ospec. med garanti att det fanns pool på hotellet etc.
    Vi bokade ospec. men var garanterade att det var en lägenhet med pentry.
    Fick en jättefin lägenhet på 2 rum och kök och stort badrum, fint hotell med en underbar takterrass med pool.
    Betalade 1300 kronor/person och bokade 2 dagar innan vi åkte!

• Gabbesmamma

Det är ganska billigt och enkelt att ta flygstol och hyra privatrum på plats i Bulgarien.

Svar på tråden Erfarenhet av sista minuten-resa med Vingresor? Rest ensam?