Inlägg från: kongen |Visa alla inlägg
  • kongen

Argument mot Bugaboo

Det är nog inte alltid som sakliga argument funkar :) Du kan säkert komma på ett otal argument MOT Bugaboo, och din blivande hustru kan säkert komma på lika många FÖR, men det här är en strid du inte vill vinna. Du vill inte ens ha striden, tror jag.

Barnvagnsfrågan är sjukt viktigt har jag förstått, och hos mammor finns det någon sorts barvagnsradar som talar om för dem vilken sort de vill (läs: måste) ha. Så är det bara.
    Som förstående blivande pappa finns det nog inga sakliga argument som biter, och förmodligen får man också vara öppen för att kanske byta vagn efter ett halvår.

Vänd på steken och upplev hur härligt det är att inte argumentera, utan faktiskt njuta av att allt hanteras av en smart radar hos den blivande mamman. Det är det värt :)

/M

PS. Jag tror för övrigt inte att det finns en enda barnvagn som är "perfekt". Alla blir besvikna på någon detalj, och det kommer alltid att finnas möjligheter att använda vad_var_det_jag_sa'-argumentation under hela vagnens livslängd. Låt inte den blivande mamman känna denna besvikelse...

Svar på tråden Argument mot Bugaboo