• Nacka

Satt och runkade i bilen...

ska erkännas att jag har runkat i bilen, oftast om jag har suttit fast i en bilkö eller vart hysat långt bort ifrån någon annan bil. Killen du kompå kanske inte märkte att ni parkerade bredvid.

• Nacka
    Beckah82 skrev 2007-05-18 13:00:03 följande:
    Jag har varit med om detta! Jag och en vän gick förbi en bil med en man i som satt och runkade mitt inne i centrum. Vi blev jättearga och äckalde och skällde ut honom och tog reg.numret.Ett halvår senare var det rättegång.  tio lax fick han betala i böter! TIO TUSEN! Det kan man kalla lyxrunk!
    10 000, det blev en dyr runk. tur att det är svårt att se in i min bil..
  • Nacka

Det är inte svårt, har en handduk i bilen för det mesta om inte det så har man alltid papper. alltid bra att ha tillhands om man som jag sitter väldigt mycket i bilkö.

• Nacka

visst har jag det, nöden har ingen lag... när man sitter i bilen så får man vara ifred och det är lätt att fantasierna sätter igång.

• Nacka

nej, jag har aldrig märkt någon som tittar. man måste nog stå väldigt nära om någon ska se. fast när man är nära skulle man nog inte märka om någon stod och tittade på.

• Nacka

Jag visar aldrig upp mig, utan gör det i smyg.. jag är INGEN blottare.

• Nacka

jag är gift med en alldeles underbar fru, hon vet att jag runkar lite då och då. Jag har adrig förklarat vad jag gör av satsen och hon har aldrig frågat.

• Nacka

jag är gift med en alldeles underbar fru, hon vet att jag runkar lite då och då. Jag har adrig förklarat vad jag gör av satsen och hon har aldrig frågat.

• Nacka

• Nacka

hon har nog aldrig lagt märke till den eller använt den.

• Nacka

nu pratar jag om bilköer i stockholm och då står man helt stilla t ex i en tunnel eller på en bro. Det är inte folk som går förbi.

Svar på tråden Satt och runkade i bilen...