• Beckah82

Satt och runkade i bilen...

Jag har varit med om detta! Jag och en vän gick förbi en bil med en man i som satt och runkade mitt inne i centrum. Vi blev jättearga och äckalde och skällde ut honom och tog reg.numret.

Ett halvår senare var det rättegång.  tio lax fick han betala i böter! TIO TUSEN! Det kan man kalla lyxrunk!

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Beckah82
    Joshua skrev 2007-05-18 13:24:51 följande:
    äh, det var väl inte så farligt. Löjligt att anmäla!
    Är det? Så det är löjligt när någon sitter i bilen, kikar på folk och runkart med öppet fönster?

Perfekt höjd för barn att kika in.

Om man mår psykiskt dåligt och blir upprörd av vad man ser så betyder det ju att runkaren faktiskt orsakar skada, eller hur? varför är det löjligt att anmäla?

Hade jag haft min son med, så han råkat kika in i bilen så hade runkaren fått leva resten av livet utan snopp! Då hade jag blivit arg på riktigt.
  • Beckah82

Ni som tycker det är löjligt att anmäla:

Får man fråga vilka fler brott som ni anser löjligt att anmäla?

För det ÄR ett brott! (inte om det sker i smyg å så men att dra fram, visa upp, runka öppet med fönstren nere osv...det ÄR ett brott)

Sexuellt ofredande och/eller förargelsweväckande beteende.

• Beckah82

Exakt!

Precis i orgasmögonblicket tex...jag vet att jag hade ju inte klarat av att köra bil då...meeeen andra kanske får klena orgasmer, vad vet jag.

• Beckah82
    Anonym (hmm) skrev 2007-05-18 15:22:39 följande:
    varför låta barn glo in i andras bilar då..varför glo in själva? nästan som fönsterkikning...skulle bli skitförbannad om någon stod å glodde in i min bil om jag satt där på en parkering...vist va det lite osmart å runka på en parkering..men ni hade ingen anledning å stå å glo in heller på han.
    LÅTA barn glo in i bilar? hahahaha nu var du nästan rolig

Säg det till tex en 4-åring att haon inte får kika in genom fönstret på bilar haon går förbi som står parkerade vid vägen....eh...
  • Beckah82
    Joshua skrev 2007-05-20 22:44:54 följande:
    beckah82 ja jag tycker det är töntigt att bli så upprörd. Fan vad pinsam du är , så om din son hade sett en kille som runkat så hade du skurit av honom dicken? Kommer du att göra likadant på sin egen son när han börjar runka? Eller han kommer kanske aldrig att göra det, hans mamma verkar ju vara väldigt präktigHänderna på täcket.
    Töntigt att bli upprörd? Alltså jag led psykiskt av att se detta. Blev otroligt äcklad och kränkt.

Om du tycker det är töntigt säger det en hel del om dig. Min son, när han väljer att pilla på sig själv kommer förhoppningsvis inte göra det offentligt och visa allt sammans. Skulle han göra det och någon ser honom hoppas jag verkligen de anmäler honom. Om han skulle göra det medan han är barn kommer jag förklara för honom att sådant sköter man privat. det är inte okej att pracka på andra sin onani.

jag vet inte vad du lär dina barn men...
  • Beckah82
    Joshua skrev 2007-05-21 00:14:43 följande:
    Jag lär och kommer att fortsätta att lära min son att sex och kroppen är något naturligt. Men om han inte vill se något har han rätt att titta bort och han bestämmer själv över sin kropp och vem som ska få röra den. Och ja jag tycker att det är töntigt att bli så hysterisk, ingenting blir bättre för att man hetsar upp sig haha.
    Jo. Det blev väldans mycket bättre.

Det blev rättegång och snuskjävelen fick betala sura pengar för sin snuskighet och det var en skön tröst för det lidande han utsatt mig för.
  • Beckah82
    Lolilla skrev 2007-05-21 00:56:47 följande:
    Naturligt och naturligt. Det är det att skita också
    Precis.

...och inte känns det väl så himla trevlig om man ser någon som öppet bajsar mitt inne i stan...inte är det lagligt heller. Precis som med runken.
  • Beckah82
    Anonym (Windowshop) skrev 2007-05-22 02:06:46 följande:
    Ingen som vill svara på vad man gör om en kvinna sitter och har bröstet framme i en bil när hon (hu) ammar! ??
    Eh? Vad sjutton har DET med saken att göra?

HAHAHA så roligt att ens jämföra!

Jag trivs inte med att grannen visar sin blekfeta buk när han är ute och klipper gräset, jag gillar inte att den fula damen på kaféet tuggar med öppen mun, Jag gillar inte när föräldrar inte torkar näsan på sina äckliga snoriga ungar på stan.

Dessa saker är äckliga i mina ögon. Men de är inte olagliga eller kränkande mot mig. Att någon tvingar på mig sin onani däremot är en heeelt annan femma!

Om du otrivs med ammande mammor får du väl titta bort, precis som jag gör när damen tuggar med munnen öppen. Men folk måste ju få äta! Både fula damer och diande spädbarn.
  • Beckah82
    Taffer skrev 2007-05-22 10:45:47 följande:
    Verkligen äckligt, speciellt när där finns möjlighet till att BARN ser d!D har hänt mej på bussen, killen brevid mej höll på så. Fast d var EFTER att han först suttit och tafsat på min ganska höggravida mage Fick säga till ett ex antal gånger innan han slutade, och då började han onanera istället. Usch!.
    Say What?

Det var bland det äckligaste jag hört. Fyy fan. Jag hade behövt terapi om jag varit med om det.
Svar på tråden Satt och runkade i bilen...