• Bebisfixerad

vill bara gråta tills jag dör..

orkar verkligen inte mera längre..
    varför ska jag ha all j^vla otur..
    blir ingen bebis för mig nu heller..
    varför ska sån skit hända mig.?
    det tar kål på mig och min kropp!
    vad är det för fel på mig?
    2a missfallet med min älskling på 8månader..
    klarar inte mycket mera.. vad sja jag göra? snälla hjälp mig..

• Svar på tråden vill bara gråta tills jag dör..
  • Bebisfixerad

känns så jobbigt.. varför ska de hända..

• Anna 84

livet är oretsvist ....men när din dag kommer så kommer du att få din bäbbis som är specelt ängnat till dig .. och den kommer å älska dig ouppnåligt lika som du älsar den

• Bebisfixerad

hoppas verkligen att jag får en snart

• EA26

Sänder styrke kramar till dej! Det kommer helt säkert att gå bra nästa gång!

• Sugardynamite

Nej, så tråkigt! Beklagar verkligen.

Hoppas det löser sig och att du får en fin frisk bebis snart.

• Finessan

Jag beklagar... Det är jäkligt tufft och det tar hårt, tyvärr går det inte att komma ifrån det. Men du, man klarar av mer än vad man tror, det är något som livet har lärt mig. Även om det är nattsvart nu så kommer det att ljusna, tro mig.

Gråt, skrik, var ledsen, var arg, prata, älta och sörj. Det är de råd jag kan ge dig.

• TEDDEN

Oj då...

Tillåt dig själv att vara ledsen nu..

Och ge inte upp hoppet!!

• greta2

Gråt ut du så att det känns lättare.

Det är många här som fått barn efter två mf. Jag vet minst fem tjejer här som haft två mf i rad och sedan faktiskt kommit långt i sin graviditet den tredje gången. Ingen har fött barn ännu av dem.

• skattsessan

Hej!
    Vet precis hur du känner dig, jag och min sambo har försökt i 2 år nu och på de första 6 månaderna hade vi 3 missfall och sen tog vi en paus för jag klarade inte av mer.
    Sen nånstans fick jag ny kraft och tänkte att nu är det väl ändå min tur att lyckas men efter 5 missfall som vi haft nu är jag fortfarande på ruta 1.
    Ja jag vet, livet är orättvist och man blir så arg på de som har barn och som inte förstår vilken tur de har haft.
    Önskar och hoppas att både du och jag en dag, väldigt snart sitter med varsin bebis i famnen.
    Detta mail var inte menat att du skulle känna att det är hopplöst utan mer att du ska veta att du inte är ensam om det du går igenom och tillåt dig att vara ledsen, för det har man all rätt i världen att få vara.
    Massor av kramar

• imperia72

Vet inte riktigt hur du känner dig för jag fick minna 2 älsta väldigt lätt. Men när jag och minstingens pappa skulle skaffa barn så tog det 3 år innan det blev nåt och det var så himmla jobbigt att inte kunna göra nåt åt att det inte ville sig.
    Men du tänk på att du bevisligen kan bli gravid med din sambo, det måste ju ivillket fall göra chanserna mycket större att ni kan få barn tillsammans, du ska se att helt plötsligt så har du din lilla i famnen och då kommer du att njuta så mycket mer än de/vi som har fått det lätt
    Lycka till H/Charlotte

• half

Hej Bebisfixerad,

Beklagar verkligen din sorg....och jag förstår den verkligen då jag själv lyckats bli gravid 3 ggr senaste 12 mån bara för att få 3 st. missfall. Första & andra var FRUKTANSVÄRT. Nu efter den tredje som skedde just för 6 v. sedan så har jag/vi fått hjälp av en privat fertilitets-spec. i Stockholm. Vi har kört 3 timmar dit, men det var värt! Han är privat men har kontrakt med landstinget så det var samma pris som öppenvård. Han lyssnade, gav oss raka svar, konkret hjälp, VUL med en gång där han pekade på skärmen och förklarade ALLT man såg för oss båda två, samt respect. Inga garantier, förstås, men verklig hjälp....och hopp.

Snälla du--Vänta inte som vi gjorde för att få en tredje MF.....skaffa hjälp nu så känns det inte som om man famlar i mörkret med bara SORG SORG SORG och inga svar på varför, inget hopp.

Ingrid

• Emilie85

hej jag vet hur du känner.. jag har haft två och ett var ganska nyss.. ha till v7 å han precis få veta de nnan de försvann.. den enda som hjälpte mig vara att gråta å gråta tills man nte kan gråta mera sen vänder de.. jag lovar. sänder lite styrka till dig

• half

Tack snälla, Emilie, för dina ord & tankar....kan behöva all styrka jag kan få! Håller tummarna för dig också.

Svar på tråden vill bara gråta tills jag dör..