• Anonym (PorrLisa)

Jag har sex med grannen!

Det är så förbjudet skönt...Det bara blixtrar om oss och jag kommer hur många gånger som helst.
    Vi bor i ett vanligt radhusområde i Gustavsberg, är båda gifta och har barn. Han jobbar skift och är hemma ibland om dagarna. Jag pluggar på distans och är hemma själv allt som oftast.
    Då hans fru och min man är iväg och jobbar och barnen är i skolan, förutom de allra minsta som vi då låter sova middag, så träffas vi och har grymt skön sex! Ibland hos honom, ibland hos mig, ibland även i gemensamma utrymmen på gården.

Jag vet att det är taskigt mot våra respektive, men jag har aldrig kommit så skönt förut och han säger att han älskar min kropp.
    Vi kommer aldrig dock att bryta upp med våra makar, utan hoppas väl att detta kan vra för alltid.
    Är det någon fler i samma sits?

• Svar på tråden Jag har sex med grannen!
  • Anonym

Fy vad själviskt och elakt mot din man. Du kommer att straffas, tro mig. Det kommer att komma fram och du kommer att stå dör helt själv en dag. Ta och tänk efter hur du skulle må om din man gjorde så mot dig.

• markattan

va bra!!! då kanske era respektive kan bli ihop....

dåligt...

• Lotus

Oj! Vad säger man? Sånt man kan fantisera om men aldrig skulle göra. Iallafall inte jag

Så ljuvligt är livet, så underbar är Ni
  • Anonym

Om man bor i Gustavsberg och läser detta kan man nog lätt identifiera er båda. Är det det du vill?

• Akvarel

Varför vill man vara ett sådant billigt svin för TS.

• Anonym

Om det bara är för sexet, så borde du väl kunna avstå??? I annat fall, lämna din man! Med risk för att bli inklassad i "morlakärringsfållan", så tycker jag att det låter rätt slyningt, det du håller på med.

• Marres Killar
    FundersamOj... *inga kommentarer*
    »--(¯`v´¯)--» Stolt mamma & fru »--(¯`v´¯)--»
  • Öyvind

Det kommer en s.k. Vardag för ts med? var så säker.
    Tänk på det när du så underbart kommer nästa gång ni sexar

• Anonym (lilian)

hoppas ni smittas med någon könssjukdom så det kommer fram! otrohet är det värsta som man kan göra!så jävla lågt!

• Anonym

Du är ett billigt skämt va,TS?

Svar på tråden Jag har sex med grannen!