• Auris

Någon som har bubbelbadkar?

Vi ska köpa bubbelbad och jag tycker det känns som en hel vetenskap vilket badkar man ska ha.

Ni som har bubbel - Vilket märke har ni? Är ni nöjda? Låter badkaret mycket? Är det bökigt att rengöra?

Vi har kikat på ett badkar från Westerbergs och ett från Silverstone som har rätt mått. Någon som har något av de märkena?

• Svar på tråden Någon som har bubbelbadkar?
  • Essmo

hej!
    vi har bubbelbad som vi beställde från http://www.importlagret.com/
    vi är supernöjda med det!Glad (vet int va det är för märke dock, men vi har haft det i 2 år o inga fel hittills)
    ett tips är att köpa ett som rengör sig själv o har värmepump...

Lycka  till!

♥Vår Kärlek ♥ Vårt Barn ♥ Vår Saga♥
  • Auris

Tack! De verkar ju ha extremt bra priser. Bra att höra att de funkar bra. Rengöra sig själv tycker jag nästan känns som ett krav. Värmepump - är det så att det håller värmen och man inte behöver fylla på nytt varmvatten hela tiden?

• Essmo
    ÅsaKj skrev 2007-05-18 17:48:45 följande:
    Tack! De verkar ju ha extremt bra priser. Bra att höra att de funkar bra. Rengöra sig själv tycker jag nästan känns som ett krav. Värmepump - är det så att det håller värmen och man inte behöver fylla på nytt varmvatten hela tiden?
    Ja, dom är väldigt billiga, det är ju bra! Glad
    Ang. värmepump så måste man nog ha det för att, som du säger, inte behöva fylla på varmvatten hela tiden.. Glad ( i o med att man bubblar så kommer det in kall-luft)

Att köpa ett sånt badkar är det bästa vi har gjort i huset, sååååå underbart!
    ♥Vår Kärlek ♥ Vårt Barn ♥ Vår Saga♥
  • Auris

Ingen mer som har bubbelbad?

• Auris

Vihar fortfarande inte bestämt oss vad vi ska ha. Jag provar att puffa tråden lite igen.

• kåda

Hej,
    vi har ett bubbelbadkar från "casperbad". De är mycket enkelt att rengöra, bara köra 20 min med en maskindisktablett och sedan lika länge till med rent nytt vatten. Klart! Låter inte mycket och kan justera bubbelstyrkan enkelt. Rekomenderar det varmt. Lycke till med inköpen

• Vitvå

Vi har Victory Spa: Ittacka (kanske felstavat).
    Det är inköpt i Stockholm.
    Vi är jättenöjda och stortrivs med det.
    Jätteenklet att göra rent, man kör bara ett program som sköter allt.

Visst låter det en del, det är inte så att man kan sitta och ha ett romantisk samtal när bubblorna är i gång direkt.
    Vi köpte ett som har reglerbara bubblor och det tycker jag är jätteviktigt.
    Vi har också en termostat (?) som gör att det håller värmen du vill ha. Den kan man välja om man vill ha eller inte.
    Letar efter länk just nu..

Svar på tråden Någon som har bubbelbadkar?