sketen möhippa...
Tycker du ska gå. Hatar kompisen verkligen sådana här saker så tycer jag du som känner henne bör vara där och stötta och uppmuntra.
Tycker du ska gå. Hatar kompisen verkligen sådana här saker så tycer jag du som känner henne bör vara där och stötta och uppmuntra.
Ring systern och tala om att ni också planerar en möhippa och undra om ni inte kan slå ihop dem. Ta några av era saker och några av hennes...
Tycker faktiskt att en möhippa ska innehålla iaf ett skämmigt moment...men det behver inte innebära att man bär rosa puffkjol och skämmer ut sig på stan. Sjunga karaoke eller nåt räcker gott och väl.
Synd att ni inte kunde slå ihop dem...det vore ju det bästa. Och systern borde ju vilja sin syster gott.
jag håller ändå fast vid att du ska gå om bruden följer med. Inte för att delta i förnedringen utanför att stötta.
Men gå på möhippan och fira henne där. Skit i om syrrans möhippa inte är vad den borde. Om ni ändå vill göra något för bruden kan ju du och den andra kompisen ta med henne på spa någon dag, bara ni tre.
word!