Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

sketen möhippa...

Tycker du ska gå. Hatar kompisen verkligen sådana här saker så tycer jag du som känner henne bör vara där och stötta och uppmuntra.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Ring systern och tala om att ni också planerar en möhippa och undra om ni inte kan slå ihop dem. Ta några av era saker och några av hennes...

mamatobe81 skrev 2007-05-18 22:11:57 följande:
    ja shit, alla tycker verkligen olika hm det blir ett mycket svårt val det här...synd att vi inte alla planerade möhippan tillsammans....
  • enlitenbitkaka

Tycker faktiskt att en möhippa ska innehålla iaf ett skämmigt moment...men det behver inte innebära att man bär rosa puffkjol och skämmer ut sig på stan. Sjunga karaoke eller nåt räcker gott och väl.

Synd att ni inte kunde slå ihop dem...det vore ju det bästa. Och systern borde ju vilja sin syster gott.

mamatobe81 skrev 2007-05-18 22:18:16 följande:
    min kompis har alltså redan försiktigt föreslagit att vi kan slå ihop dom...det gick ju inte hem så nu e kompis asförbannad och tänker snart ringa å säga vad hon tycker...kommer inte sluta gott det samtalet...tack felicia!!!det där med fotografering skulle hon nog gilla!!
  • enlitenbitkaka

Men gå på möhippan och fira henne där. Skit i om syrrans möhippa inte är vad den borde. Om ni ändå vill göra något för bruden kan ju du och den andra kompisen ta med henne på spa någon dag, bara ni tre.

• enlitenbitkaka

word!

Tyras föräldrar skrev 2007-05-18 23:25:51 följande:
    alright, min erfarenhet är hur som helst att det är bättre att vara med än att demonstrativt utebli helt. Om ni inte vill vara ett stöd för den blivande bruden under dagen och klä på henne lite bättre kläder så kommer hon säkert uppskatta att ni kommer på kvällen oc grillar. VÄl ute på krogen pratar ni alla med den ni vill. GLöm inte att ni ska alla på samma bröllop och även dne dagen ska vara fri från konflikter för brudens skull.
  • enlitenbitkaka
    Felicia6 skrev 2007-05-19 17:42:34 följande:
    Tyras föräldrar.Jag är gift och jag vill inte prata om min möhippa offentligt, men jag vet vad jag pratar om då jag säger att jag definitivt skulle säga upp bekantskapen med vissa om dom gick på min möhippa som andra anordnat och som förnedrar mig på nåt sätt.Då skulle jag undra vad jag har för jävla tafatta vänner som inte kan stå upp för mig på en sån dag då jag själv inte vet nåt och kan stå upp för migsjälv.
    Har inte haft ngon egen möhippa än men hoppas på en... Jag skulle dock uppskatta om vännerna som tycker just den typen av möhippa är en dum idé kom ändå, även om de vet att jag inte skulle uppskatta det. Då slipper jag ju stå där helt bortgjord med vänner som inte känner mig så väl utan möjlighet att säga ifrån. Är vänner som känner mig väl där kan dem föra min talan och styra in det hela på rätt spår. Hellre det än att dem lämnar mig ensam med övriga galningar
Svar på tråden sketen möhippa...