sketen möhippa...
Om du vet att hon hatar att klä ut sig så tycker jag du ska säga ifrån på skarpen och säga till att ni kör på din version av möhippan i stället...
(detta av egen erfarenhet)
Om du vet att hon hatar att klä ut sig så tycker jag du ska säga ifrån på skarpen och säga till att ni kör på din version av möhippan i stället...
(detta av egen erfarenhet)
mamatobe81, har skickat privat till dig
Läste en gång en tjej som skrev om sin möhippa..
Hon var av storlek större och hade blivit mobbad pga det i flera år och ville därför absolut INTE bli utklädd för att hon ville inte bli utstirrad..
hennes SK. kompisar klädde ut henne i vanliga kläder men alldeles för små så det satt som korvskinn på henne o skinnet hängde ut.. sen tvingade dom ut henne på stans populäraste krog och då hon började grina och berätta hur otroligt dåligt hon mådde över det hela blev dom förbannade på henne o tyckte att hon skulle vara glad för att dom faktiskt ansträngt sig för hennes skull
Ja, man kan ju göra ett lindrigt skämmigt moment som luscious säger..
jag fick tex sälja gelehjärtan under hela dagen och kvällen och det tyckte jag faktiskt var helt okej ändå att göra, även om det var lite skämmigt
Kanelflicka, ja så tänker jag med OM det är nåt som DOM kanske inte gillar.
Men är det något jag skulle må ruskigt dåligt över att göra och så tvingas jag göra det, då skulle jag bli jävligt besviken på alla och faktiskt oxå kunna säga upp bekantskapen med dom.
Och då vill jag verkligen att mina VERKLIGA vänner stått upp för mig och stöttat mig, i stället för att hålla käften och gå med på nåt som skulle göra mig väldigt illa
Tyras föräldrar.
Jag är gift och jag vill inte prata om min möhippa offentligt, men jag vet vad jag pratar om då jag säger att jag definitivt skulle säga upp bekantskapen med vissa om dom gick på min möhippa som andra anordnat och som förnedrar mig på nåt sätt.
Då skulle jag undra vad jag har för jävla tafatta vänner som inte kan stå upp för mig på en sån dag då jag själv inte vet nåt och kan stå upp för migsjälv.
luscious, ja om dom kom och stod för sin sak då är det en annan sak.
Kommer dom på en förnedringshippa för mig och håller tyst o låtsas som om det är en bra grejj så skulle jag bli fruktansvärt ledsen och besviken.
men om dom kom och sa ifrån så hade det naturligtvis varit en annan sak
Tyras föräldrar, du missförstod mig
Om mina vänner VERKLIGEN är mina vänner så anser jag att dom ANTINGEN går på den där hemska möhippan och säger ifrån vad dom tycker o tänker för att stödja mig. ELLER så skippar dom möhippan för att stötta mig.
Kommer dom på en möhippa där det är saker för att förnedra mig och håller käften och låtsas som ingenting så är dom vatten värda i mina ögon
Tyras föräldrar, för mig är det mer positivt att demonstrera att man inte ställer upp på såna saker och inte kommer än att man är där och deltar i förnedringen.
För om man inte protesterar högt då man är där, utan tyst är med så är man lika "skyldig" enligt mig som om man skulle hetsa på allting..