vuxen adhd/add!!!
wellah- precis så upplever jag det ofta. Fast jag har i och för sig ingen diagnos ännu men har påbörjat en utredning för add.
Hej förresten! Jag har smygläst här i tråden ett tag men har inte skrivit något innan.
wellah- precis så upplever jag det ofta. Fast jag har i och för sig ingen diagnos ännu men har påbörjat en utredning för add.
Hej förresten! Jag har smygläst här i tråden ett tag men har inte skrivit något innan.
Min hyperaktivitet riktar sig nästan bara inåt och utåt blir jag ännu mer passiv än vanligt.
Fast jag känner igen det där med att starta bråk från när jag var yngre.
Jag fnissade också igenkännande när jag läste Bumbi Mias inlägg om mobilpip och leksaksplockning. Eller borde man kanske gråta istället? Precis så där ÄR det ju här också. Hela tiden.
Jag är rätt bra på att hålla rutiner och klockslag kring mat och sömn för barnen även om det tar hur mycket energi som helst att få ihop det. Och själv glömmer jag alldeles för ofta bort att både äta och sova.
MEN allting annat. Som leksaksplockning då.
Eller tvätt, disk, städ och att komma utanför dörren tillräckligt ofta...
Hur gör och tänker ni andra för att få ihop det med rutiner och måsten utan att hela dagarna rinner iväg i ingenting. Åh, jag är så förbannad på min egen seghet idag!