Jag hatar min svärmor!!!!!!!!
I lördags hade jag maginfluensa för andra gången på tre veckor vilket är jättejobbigt när man har en baby i mágen och en 2 åring som vill leka.
Låg iallfall på soffan med min Jackie oc´h tittade på mumintrollen.
Mådde jättedåligt och så fort jag satt mig upp så mådde jag fruktansvärt illa. Min svärmor hade ringt tidigare och min man hade sagt att jag låg i maginfluensa.
Trots det så kommer hon när jag ligger på soffan, huset är uppoch nervänt för mannen är i källaren och jobbar och jag orkar inte krypa runt på allafyra och städa.
Hon låsas inte märka att vi sitter i soffan går in i köket och lämnar 2 påsar bullar och klagar på hur stökigt det är.
På kvällen ringer hon och gråter för hon tycker inte vi kan ha det så stökigt, hon tyckte att jag kunde ha diskat och plockat upp grejer från golvet trots att jag var sjuk.
Jag hatar henne hon är hekt skruvad i huvudet.
Tänk nu är jag i v 17 och vi ska försöka dölja graviditeteten i 2 månade till så vi slipper höra hennes elaka ord.
Det är så jobbigt alltihop, jag älskar ju min baby i magen men när hon är här så får jag hålla in magen och låtsas som det regnar för att hon inte ska bli hysterisk!