Vad gör din sambo nu?
Hjälper min styvfar med trädgården.
Hjälper min styvfar med trädgården.
Kommer just ur duschen - han skall vara social och följa med till min mamma för att grilla... han vill helst vara hemma och spela WoW
Spelar World of Warcraft och snattrar med sin mamma i telefonen (hon spelar hon med just nu - de konfererar som det heter)
Han lyckades slita sig från WoW en stund men nu sitter han där igen... hm - kanske för att jag sitter vid FL ?? ![]()
Ligger i soffan och försöker vakna... han vill nog åt denna datorn... hehe
Tittar på "Den gröna milen"
Jobbar, han var tvungen att hoppa in på sin semester - min sista semesterdag ![]()
För en gång skull spelar han inte WoW utan tittar på en film och mumsar ostbågar...
Försöker undvika att fixa med barnens rum genom att fejka en migrän och det "enda som hjälper" är att koncentrera sig på ett dataspel... ![]()
vilket spel då? Jo, World of Warcraft förståss ![]()
Väntar på att det skall sluta ösregna så att han kan fylla på luft i däcken...
Sitter och tittar på bilar till salu - han föreslog nyss en golfbil ![]()
Jobbar och kommer inte hem förrän sent i kväll ![]()
Tittar på HarryPotter - 3:e filmen..
Sitter ute med ungdomarna och äter pannkakor...
Agerar taxichaufför åt stora tösens kille som bor ca 4,5 mil från oss...
Men vad gör man inte för kärleken? ![]()
Han har nyss vaknat, har kraftig migrän.
Sitter just nu och (mot sin vilja) tittar på Barbie i Svansjön ![]()
Sover, utmattad och ont i hela kroppen. Han har ju jobbat heeela veckan den stackarn ![]()
Han jobbar
Jag vill att han ska vara hemma och ta hand om mig, jag har feber och ont i heeela kroppen. *tycker synd om mig själv* ![]()
Ligger i soffan och tittar på en snyftare (film) & försöker att dölja sina känslor genom att ligga och harkla sig ![]()
Spelar wow