Inlägg från: fabler |Visa alla inlägg
  • fabler

Vad gör din sambo nu?

Tror han sover eller så ligger han bara i sängen. Ser att han vart upp och ätit medans jag sovit i alla fall.

• fabler

Han sover. Somnade vid fyra sen vaknde han vid halv åtta av att solen lös in i sovrummet så när den försvunnit från fönstret så gick han o la sig igen. Själv la ja mig tidigt o vaknade vid halv nio o e mest uttråkad. (borde plugga)

• fabler

Han sover... påstod att han va tvungen o göra de om han skulle orka gå ut äta med mig ikväll.

• fabler

dricker öl o kollar på fight club

• fabler

Han jobbar i 1,5timme till själv börjar jag om 25min...!

• fabler

spelar nått spel som han inte spelat på 2-3år och blir överlycklig varje gång han lyckas döda någon...

• fabler

Han jobbar... vi kommer gå om varandra en massa i sommar han e ledig när ja jobbar o tvärtom.

• fabler

Han ligger nog o sover eller kollar på tv. Ska väl upp om en timme o åka till jobbet.

• fabler

Han började precis jobba. Jag som inte vill va själv idag :( men men får väl leta rätt på nån bra film att fördriva tiden med.

• fabler

Antagligen kör ut en massa mat till gäster... medans hans sambo sitter själv o tycker jätte synd om sig själv för att hon inte orkar laga mat.

• fabler

Hemma hos sin mamma har lämnat hennes bil som vi lånat sen i söndags.

• fabler

Ligger brevid mig i soffan o kollar på tv.

• fabler

Troligtvis packar för att snart bege sig till båten från finland och hem.

Svar på tråden Vad gör din sambo nu?