• Elli 70

Svagt + på test dagen och lite bruna flytningar?Ostimulerad FET

Hej! Var på linn'e föe exakt två veckor sedan och gjorde FET, fick ett fint 5 celligt embryo insatt och testdag idag söndag och till min förvåning testade jag ett mycket svagt + strecket är som en skugga men den finns där. Att jag ej trodde vi lyckats är för att jag igår morse tjuvtestade negativt o fick på eftermiddan bruna flytningar o samma idag. Trodde det var helt kört, jag törs inte riktigt lita på det jag ser på testet?

Någon av er som varit me om nått liknande?

• Svar på tråden Svagt + på test dagen och lite bruna flytningar?Ostimulerad FET
  • Snurrpellen

Om du testade negativt igår och svagt plus idag borde ju testet bli starkare imorgon och ännu starkare nästa dag...
    Vissa tar det ju längre tid för att få upp hcg halten i urinet.
    Jag har bara varit med om samma sak fast tvärt om. Ena dagen testade jag svagt positivt, nästa dag svagare och till slut var det borta... Om det var ett väldigt tidigt "missfall" eller om det var mediciner som fortfarande spökade i min kropp vet jag inte. Det har ju ingen betydelse heller. En bebis blev det iallafall inte. Men jag tror det blir en annan utväg för dig.
    Hoppas iallafall!
    Lycka till med kommande test...

• kaprifol66

Hej Elli, något liknande hände mig för några dagar sedan. Det syntes absolut ingenting på testet (RFSU som ju skall vara extra känsligt), men efter någon minut när jag tittade på det under starkare ljus såg jag den mest osynliga streck man kan tänka sig. Detta var på morgonen. På eftermiddagen kunde jag inte hålla mig o provade med Clearblu... som gav +... visserligen svagt, men det syntes! Jag hade gjort IVF med ET och hade fått testdagen av kliniken. Morgonen efter, åter igen med CB fick jag ett ordentiligt bått plus. Lycka till!

• C r e d o

Jag har också haft mycket svaga plus i början och även bruna flytningar. Enligt min läkare så är det "gammal" mens som kommer ut vid tidpunkten för förväntad mens. Hoppas du är gravid!

• Elli 70

Tack för era svar men det är nog inget denna gång eftersom jag nu på e-middan började få lite mer än bara bruna flytningar nu är det färskt blod som kommer så nog är det mensen som är på gång. Och visst är det konstigt att testa minus dagen före test dagen med bruna flytningar och sen på testdagen svagt + och med blödning, hm man blir inte klok på sin kropp o dess reaktioner.
    Det känns endå helt ok för det är bra 3mån sen vi avbröt vår graviditet i v 17 ,jag o min man blev föräldrar till en liten ängel som nu är i himlen vi, saknaden är forfarande stor. Vi vet att vi kommer att lyckas igen det känner jag för vi har 5 syskonembryon av toppkvalite som väntar på oss.
    Jag önskar er också lycka till med era små pyren..

Kramar till er/ elli70

Svar på tråden Svagt + på test dagen och lite bruna flytningar?Ostimulerad FET