Hur har ni valt att förvara/hänga upp era gipsmagar?
Jag gjorde en gipsmage när jag var gravid men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med den. Hur har ni gjort?
Jag gjorde en gipsmage när jag var gravid men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med den. Hur har ni gjort?
hehe, jag har alltid funderat på varför man gör en gipsmage.. jag menar.. vad ska man ha den till ?
Jag tycker det är jätte kul med gipsmage. Min mor gjorde en när jag låg i magen och den hänger numera på min vägg. Jätte roligt att ha som minna och kommer nog ha med mig den sen också!
Jag och min sambo gjorde en gipsavgjutning av min mage för någon vecka sedan=)
vi är jätte nöjda med den och har nu målat den i guld och ska hänga den i sovrummet tillsammans med 2 st gravidbilder på mig som är i guldramar....allting e jätte snyggt!
tycker att de är roligt att få visa vännerna våra konstvärk och så hoppas ja att bebisen vill ha kvar allt när den blir större =)
Jag såg en jättefin lösning som liknade miicas. Kommer inte ihåg om jag såg det i någon medlems fotogalleri här på FL eller om det var i någon annons (jagar efter en vagga). Personen hade i alla fall målat gipsavgjutningen i guld och gjort en vägglampa av den. Den hängde över spjälsängen. Hur häftigt som helst tyckte jag! (Sorry till den vars fantastiska idé jag nu sprider vidare, men tycker bara att den är såå bra!)
Vår underbara gipsmage hänger i lillans rum, den är bronsfärgad.
Man blir lycklig när man ser den...
I början av juli ska vi gjuta en till gipsmage...
Lillan ska få en syster...
Så här gjorde jag med min.
Hängde i trappan i gamla huset. Nu hänger den mellan två vitrinskåp i vardagsrummet.