Inlägg från: Trossens mamma |Visa alla inlägg
  • Trossens mamma

Träffar! (Åland)

Påminner om träffen:

Träff måndag 11 juni hos Anniele, kl 15:00 i Mariehamn

Vi kommer:
    Anniele, Adrian o Gabriel: Morotskaka
    Emilia & Tuwa: pastasallad
    Pia & Elliot: (ska försöka komma om jag får o om jag e ledig, har inte fastställt arb. schema ännu)
    Matilda & Malvina: blåbärspaj o vanlijvisp
    Linda & Josefina: bröd till salladen
    Jill, Bianca o Felix: plasttallrikar, bestick o glas (om det är ok?)
    Me81 & Bella:Salladsdressing
    Malin och Melinda: dricka (läsk och saft?)
    Anna-Maria & Alvin. (ev. Lova) Creme Bonjourpålägg till brödet som är till pastan
    Mamma till Lova och Alvin
  • Trossens mamma

Nå inte Lova heller..Hon skulle bli äldst om hon kom med sen Adrian efter henne

• Trossens mamma
    Jillsan80 skrev 2007-06-09 21:49:34 följande:
    Spelar väl ingen roll vem som äldst eller så, dom har nog kul ändå, det är väl mammorna som ska träffas också och då spelar det väl ingen roll hur gamla barnen är. Tycker inte ja iaf!
    Nej det var det jag menade fast jag skrev nu äldst ändå... Jag menar att Alarik skulle ju inte bli äldst ändå. barn har nog roligt bara det händer nåt kul och nån leker lite med dem... åsådär.
  • Trossens mamma

Tack för träffen idag Anniele

• Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-06-11 20:39:12 följande:
    Trossens mamma skrev 2007-06-11 20:33:39 följande: Tack för kläderna Trossen. Hon blev jätteglad för bebiskläderna.Tack för träffen Anniele det var trevligt som vanligt!Adrian var rolig när han drog LillM i benen när han inte kröp dit Adrian ville :D och LillM ville pussa och krama Adraian.
    Vad bra. De finns nog mer bebiskläder å sen har jag väl någe mammakläder till (lite förde jag bort å lite köpte jag själv som jag satt ned)
  • Trossens mamma

Kopirera mitt gamla inlägg....från andra tråden

"Nu är det "bara" juni men ville påminna om att jag hade lovat en juliträff  Om vädret tillåter så vi kan sitta ute på gräset på filtar el. nåt. Finns sandlåda och gungor...å en hel del gräsmatta
    Det av väl typ allt. återkommer senare med mer "info"!"

• Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-06-14 20:02:29 följande:
    Jag fick lägenheten i stan! Nu blir vi stadsbor!
    Grattis
  • Trossens mamma

Jag gick på RockOFF sommaren 99. träffade Daniel den sommaren så vi gick på The Boppers ihop De va sött... typ!

• Trossens mamma

Jamen jag skrev ju rockoff helt sjukt...OFF haha. Anyway...Jag blev ju lite av nostalgi så jag la in en gaaaammal bild av mej och min sambo då vi var uuuunga och vackra. jag blott 19 år och han baaara 22 har vi varit så unga..... *drömmer*

• Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-06-24 22:37:17 följande:
    Vet nån om de är bestämt nåt innan min träff i aug?
    näää...skall dom inte ha ngn rockoff träff förutom min "gräsmattsträff" i juli
Svar på tråden Träffar! (Åland)