Inlägg från: Trollvinter |Visa alla inlägg
  • Trollvinter

Träffar! (Åland)

Träff måndag 11 juni hos Anniele, kl 15:00 i Mariehamn

Vi kommer:
    Anniele, Adrian o Gabriel: Morotskaka
    Emilia & Tuwa: pastasallad
    Pia & Elliot: (ska försöka komma om jag får o om jag e ledig, har inte fastställt arb. schema ännu)

• Trollvinter

Jag misstänker att ni fått tag i mitt arbetsschema för ni har ALLTID träffar när jag jobbar. Såklart jobbar jag just tors o fre!

• Trollvinter

Tjopp! Hade missat att d va fää imorn, men vi kan inte komma, vi e förkylda både lilla björn o mellanbjörn. Stora björn får bli hemma imorn om vi e helt däckade.

• Trollvinter

Jag börjar skolan igen den 14 (tror jag det var) så jag har passligt att komma på träff före det.

• Trollvinter
    Trollvinter skrev 2007-07-20 16:59:10 följande:
    Jag börjar skolan igen den 14 (tror jag det var) så jag har passligt att komma på träff före det.
    Som sagt så kan jag inte då.
  • Trollvinter

Jo kl 15 för träffar e bättre, E sover typ 12-13 och ca 2 timmar.
    Jag har inte kunnat komma på en träff en E va typ nyfödd för ni lyckas alltid pricka in när jag inte kan, får ha en själv så jag får bestämma när!

• Trollvinter

E kommer troligtvis att sova där. Beror på när vi vaknar oxå. Får kör upp han i en av jordhögarna så kanske han har havsutsikt.

• Trollvinter

Alltså idag vet jag att det är måndag men nu när jag e ledig så tappar jag bort mig helt med dagarna så snälla någon påminn mig kvällen före om träffen så jag int glömmer det.

• Trollvinter

Jag tog bort Anniele ifall EmmaLina bara e in snabbt o kollar den här tråden (tror inte hon har internet ännu).

"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.

Vi kommer:

Trollvinter
    Jillsan?
    SmillaMilla
    Emilia
    Lena & Fabian kommer kanske efter 14??

Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!

• Trollvinter

Träff i Kungsö 14/8 ca kl 14.00

Eva-Maria o Bella Bakar nougat-marängkakor(småkakor)
    Jill, Felix o Bianca - plastbestick + tallrikar
    Anna-Maria,Alvin och Lova kommer kanske
    Matilda o Malvina -frukt
    Camilla med Anton
    Linda och Isac- Dricka Läsk eller saft
    Madde o Filiph kommer ca 14.30.
    Anniele, Adrian o Gabriel - kommer troligtvis
    Malin och Melinda ska försöka komma - Muffins??

Skolan börjar den 14: e men om d e kort skoldag (vilket d kanske med lite tur kan vara första dagen) kan vi försöka komma. Vad ska jag ta med eftersom d int e säkert att vi hinner?

• Trollvinter

Jag o D hade våra födelsedagskalas dagen före E kom = massor med spring (handling, städning, bakning, servering). Gästerna for vid 23, jag va uppe till 01 o plocka undan osv, kl 02 kom första värken.
    Så SmillaMilla, vi kommer över på kaffe sen när din sambo kommer hem!

• Trollvinter

Tack jag kommer gärna!
    Annars kan du tvätta fönster, möblera om, köra skottkärra och byta gardiner alt. plocka äpplen på de högsta grenarna.

Svar på tråden Träffar! (Åland)